- 50 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Řízení nákupních aktivit pro zajištění včasných dodávek kvalitních materiálů a výrobků za nejvýhodnějších nákupních podmínek pro plynulou výrobu závodu.
Plánování a organizace aktivity nákupu k zajištění provozu závodu.
Účastnit se procesu trvalého zlepšování s cílem stále se zvyšující efektivnosti využití zdrojů a bezpečnosti práce.
1. Řízení operativního nákupu výrobků a služeb a jeho optimalizace.
2. Vyhledávání a výběr nových dodavatelů a vyjednání dodacích podmínek včetně cen.
3. Vyhodnocování dodavatelů - včasnosti, kvality i efektivity dodávek dodavatelů. Vyjednávání o cenách se stávajícími dodavateli.
4. Zodpovědnost za vedení týmů s ohledem na efektivní využití pracovní doby týmu a jeho rozvoje.
5. Dohled nad plněním přiděleného rozpočtu. Spolupodílení se na vytváření rozpočtu závodu.
6. Pravidelné vyhodnocování nastavených cílů a ukazatelů. Reporting vedení společnosti.
7. Řízení stavu zásob materiálu dle stanovených cílů.
8. Spolupráce s ostatními odděleními v rámci celého závodu.
9. Zodpovědnost za dodržování požadavků ISSO 9001 a ATEX specifikace na výrobky a komponenty.
10. Objednávat zboží d služby dle matice pravomoci.
11. Nařídit nebo odsouhlasit práci přesčas.
12. Zodpovědnost za správnost dat v ERP systému.
13. Zodpovídat za správu dodavatelů v ERP systému
14. Spolupracovat s oddělením kvality na řešení reklamací a nesprávných dodávek.
15. Podílení se na eliminaci rizik ohrožení bezpečnosti práce, majetku závodu a případné " nekvality " výrobků ve výrobě.
16. Další úkoly zadané přímým nebo funkčním nadřízeným.
17. Aktivně se účastní procesu trvalého zlepšování při použití efektivních postupů.
18.Zastavit výrobní či jinou činnost v závodě v případě ohrožení bezpečnosti práce, majetku závodu či vytváření nekvalitní výroby.
- Vzdělání - SŠ technického nebo obchodního směru
- Požadovaná praxe min. 3 roky na obdobné pozici
- Zkušenost s řízením operativního nákupu a optimalizací procesů
- Zkušenost s řízením, motivací a rozvojem menšího týmu. Vynikající organizační, vyjednávací, analytické a komunikační schopnosti.
- Schopnost soustavně rozvíjet a aktualizovat své odborné znalosti
- Znalost AJ podmínkou, NJ výhodou. Komunikativní a odborná úroveň
- Znalosti procesů řízení kvality dle ISO 9001, ATEX specifikace. Postupy procesů trvalého zlepšování ( Lean, 6Sigma, FMEA, 5S ).
- Schopnost spolupráce v multifunkčním, multikulturním a jazykovém pracovním prostředí
- Uživatelská znalost MS Office, ERP systému ( D365 )
- řidičský průkaz sk. B, aktivní řidičKdyž se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.