Manažer/ka nákupu

Fryšták
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Velmi pokročilý C1)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Vhodné také pro
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

Firma ARLES, s.r.o. byla založena v roce 1998 a od svého vzniku se specializuje na spotřební materiál a náhradní díly pro kopírovací zařízení, tiskárny a IT periférii. Během let jsme se etablovali jako jeden z předních distributorů a dodavatelů spotřebního materiálu pro kancelářskou IT techniku.

Náplň práce:

  • Samostatná komunikace se stávajícími i potenciálními dodavateli v oblasti spotřebního materiálu pro kopírovací stroje, tiskárny a IT periferie.
  • Aktivní komunikace s dodavateli prostřednictvím e-mailu, telefonu a osobního jednání během služebních cest.
  • Akvizice nových obchodních partnerů.
  • Stanovení obchodní strategie a rozšíření portfolia dodavatelů.
  • Zodpovědnost za objednávky zboží u dodavatelů, včetně vyjednávání cenových a množstevních podmínek, a sledování dodaného a nedodaného zboží.
  • Zpracování cenových nabídek a analýza obchodních výsledků.
  • Analýza obchodních výsledků a aktuálních trendů na trhu.

Co od Vás očekáváme:

  • Znalosti na minimálně středoškolské úrovni.
  • Pokročilá znalost anglického jazyka je NUTNÁ další jazyky vítány.
  • Znalost práce na počítači, zejména s nástroji MS Office (Excel, Word, Outlook).
  • Řidičský průkaz skupiny B.
  • Ochota cestovat v rámci služebních cest.
  • Obchodní smysl a silné komunikační a vyjednávací dovednosti.
  • Schopnost navazovat a udržovat pozitivní vztahy s dodavateli.
  • Samostatná i týmová práce a orientace na výsledek.
  • Cílevědomost, vytrvalost a flexibilita při řešení časových výzev.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Pracovní prostředí v rámci tuzemského i mezinárodního obchodního sektoru.
  • Příležitosti k profesnímu růstu.
  • Motivující finanční odměny.
  • Různorodou práci v přátelském kolektivu.
  • Pracovní smlouvu na dobu neurčitou.
  • Mobilní telefon a příspěvek na stravování.
  • Měsíční bonusy za dosažení cílů a roční bonusy.
  • Automobil pro služební účely s možností využití pro osobní potřeby po dokončení zaškolení.
  • Moderní technologie včetně AI, které podporují naše obchodní procesy a efektivitu.
  • Čeká Vás přátelský kolektiv v nově vybudovaných prostorách firmy.

Benefity

  • Práce z domova
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
  • Zahraniční pracovní cesty
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště

Sídlo firmy

ARLES, s.r.o.
Holešovská 429
763 16 Fryšták

IČO: 25544276
Datová schránka: jqqna4a
Další informace:
GPS: 49.290053592318,17.677740395701,
S-JTSK: -519947.84 -1157779.95, RUIAN: 26751194

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.