- 38 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
Pro menší obchodní společnost sídlící v Praze – Uhříněvsi, hledáme Obchodního asistenta/-ku s AJ, který/á bude zodpovědný/á za komunikaci s našimi zahraničními partnery a zajištění objednávek. Požadujeme dobrou znalost anglického jazyka, zkušenosti v oblasti obchodu a objednávek vítány.
CO BUDE VAŠÍM ÚKOLEM:
kontakt se zahraničními obchodními partnery
fakturace, kontrola závazků a pohledávek
objednávání zboží a náhradních dílů, zajištění dopravy
příprava smluv, zakládání úředních listin, certifikátů
zjišťování technických specifikací produktů
vedení pokladny a skladu
organizace a příprava jednání se zahraničními partnery
příprava podkladů pro činnost jednatele společnosti
NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT?
práci v zavedené perspektivní společnosti s přátelským kolektivem
zajímavou a zodpovědnou práci s možností uplatnit své myšlenky a nápady
vysokou míru samostatnosti
firemní benefity – stravenky, karta MultiSport, služební telefon, sickday
JAK SI VÁS PŘEDSTAVUJEME?
SŠ vzdělání
aktivní znalost AJ
uživatelská znalost PC
velmi dobré komunikativní schopnosti, cílevědomost, iniciativu
flexibilitu, pečlivost, samostatnost
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.