- Plný úvazek
O nás
Oddělení podpory kancelářských technologií je součástí střediska manažerských informačních systémů (MIS), které poskytuje komplexní IT služby určené pro podporu administrativních procesů podniku a zodpovídá za jejich integraci, inovaci a rozvoj. Hlavní náplní oddělení PKT je podpora koncových pracovišť podnikových IT systémů. Tato činnost zahrnuje zejména podporu podnikových aplikací i dalšího softwarového vybavení včetně instalace a odstraňování závad či řešení problémů uživatelů. Dále pak zajištění provozu PC, notebooků, tiskáren, tabletů včetně prezentační kancelářské a audio-video techniky. S těmito činnostmi je spojena nezbytnost správně řešený problém popsat a participovat s dalšími řešiteli na řešení komplexních problémů.
Náplň práce:
- zajišťování uživatelské podpory na koncových pracovištích zvláště pak podnikových agend a systémů s nimi spojených;
- odstraňování závad, řešení požadavků uživatelů a komunikace s uživateli;
- instalace základního systémového a programového vybavení;
- servisní činnost koncových uživatelských zařízení (PC, NB, tiskárny, tablety apod.)
- odpovědnost za svěřenou agendu, tj. administrace uživatelského systému (např. Mobile Iron, tiskové prostředí, SafeQ, BMC ITMS, Software Asset Management) včetně dokumentace a základního rozvoje.
Co od Vás očekáváme:
- min. středoškolské vzdělání se zaměřením na oblast IT nebo praxe v oboru (min. 4 roky);
- orientace v IT oblasti s důrazem na podporu uživatelů a doménu Microsoft;
- znalost konfigurace OS Windows 10 a vyšší s důrazem na pokročilou diagnostiku závad a jejich odstraňování;
- znalost práce s MS Office na úrovni pokročilého uživatele;
- základní znalosti o fungování síťových protokolů a služeb;
- řidičský průkaz skupiny B;
- proaktivní přístup a ochota učit se novým věcem;
- samostatnost při řešení úkolů;
- týmová spolupráce.;
Výhodou
- znalost technologie Microsoft AD a GPO;
- znalost obsluhy a konfigurace technologie Microsoft Endpoint Configuration Manager;
- znalost tiskových technologií a tiskového systému pro řízení tisku (např. SafeQ);
- znalost problematiky síťové komunikace (TCP/IP komunikace, VLAN, směrování na základě IP adresy a síťové masky apod.);
- anglický jazyk na úrovni A2 (dle CEFR).
Co Vám můžeme nabídnout:
- možnost trvalého vzdělávání;
- systém péče o zaměstnance;
- přátelský a generačně smíšený kolektiv;
- příspěvek na stravování;
- 25 dní dovolené + 3 dny sickdays;
- Home Office v rozsahu cca 1 den / týdně.
Nástup: dohodou.
Pracoviště: Jeneč (Praha - západ).
Pokud máte chuť a energii u nás pracovat, pošlete nám svůj životopis spolu s krátkým osobním představením na e-mailovou adresu e-mail přes
do 31. 7. 2023.
Pro bližší informace a dotazy kontaktujte: Ing. O. Krabec, Tel: zobrazit tel. číslo
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Sickdays
- 13., případně 14. plat
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na dovolenou
- Přátelské prostředí
- Závodní stravování
- Parkoviště