
Advantage Consulting, s.r.o.
ZÁKAZNICKÁ PODPORA - ODD. SERVISU (45 - 50.000 Kč)
O nás

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
O nás
Strojírenská společnost se zajímavými zakázkami a pěknými benefity
Náplň práce:
* Komunikace se zákazníky – poskytování technické podpory prostřednictvím telefonu, e-mailu, aj.
* Řešení technických dotazů a poradenství
* Tvorba kalkulací, nabídek, příprava podkladů pro fakturace
* Koordinace reklamací
* Spolupráce s ostatními odděleními pro efektivní řešení zákaznických požadavků
Co od Vás očekáváme:
* Min. SŠ vzdělání - výhodou bude technický nebo obchodní směr
* Schopnost rychle pochopit technické aspekty našich produktů
* Komunikační dovednosti
* Znalost práce na PC (MS Office)
* Zkušenosti v oblasti zákaznického servisu nebo obchodu
* Schopnost komunikace v anglickém jazyce písemnou formou
Co Vám můžeme nabídnout:
* Stabilní práci v úspěšné výrobní společnosti
* Zaškolení od zkušenějších kolegů
* 25 dnů dovolené a další dny volna formou Sick days
* Dotované stravování
* Multisport kartu
* Průběžné vzdělávání
* Lokalita: Plzeň
* Tato pozice je vhodná pro muže i ženy
Benefity
- Dovolená navíc
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Přátelské prostředí
- Závodní stravování
- Parkoviště