- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Chcete být součástí stabilní výrobní společnosti? Máte zkušenost v oblasti zákaznického servisu nebo logistiky a nedělá Vám problém komunikace v angličtině? Umíte si svou práci zorganizovat samostatně? Pak neváhejte a pošlete mi Váš životopis!
Přidejte se do týmu na pozici: REFERENT ZÁKAZNICKÉHO SERVISU S AJ (45-50.000 KČ)
* Zadávání dat do systému
* Správa a evidence objednávek
* Komunikace se zákazníky
* Dodržování požadovaných standardů
* Spolupráce napříč odděleními
* Dodržování harmonogramu a BOZP
* Administrativní činnost
* Min SŠ vzdělání
* Zkušenost na obdobné pozici
* Komunikativní úroveň AJ
* Orientaci na zákazníka
* Zkušenost s MS Office, SAP
* Komunikativní dovednosti
* Pečlivost, samostatnost
* Dotované stravování
* Firemní akce
* Bonusy a prémie
* Příspěvek na dojíždění
* Příspěvek na penzijko
* Kafetérie
* Možnost osobního rozvoje
* Zdravotní programy
* Zvýhodněné ceny na firemní produkty
* Lokalitu: Ostrava

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.