- 28 700 Kč
- Zkrácený úvazek

Městská část Praha 3 – územně samosprávný celek.
Městská část Praha 3 přijme referenta/referentku oddělení územního rozvoje, odboru kancelář úřadu.
Pracovní poměr na dobu neurčitou, platová třída 9 (tarifní plat v rozmezí od 21 710,--Kč až 31 820,--Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být přiznán v rozmezí od 4 000,--Kč do 13 000,--Kč. Nástup dohodou.
Požadavky na vzdělání:
vyšší odborné vzdělání, střední vzdělání s maturitní zkouškou.
Znalosti a praxe:
praxe v oblasti účetnictví a rozpočtového hospodářství výhodou.
Další požadavky, schopnosti:
dobrá znalost práce s PC (Word, Excel), pružnost v nastudování a v práci se specializovaným softwarem, organizační a komunikační schopnosti v písemném i mluveném projevu, spolehlivost, pečlivost.
Hlavní náplň práce:
zpracování přijatých faktur, objednávek, smluv a rozpočtu oddělení územního rozvoje, administrativní práce, vedení spisové služby.
Nabízíme:
pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, Ticket restaurant (120,--Kč/den), Ticket Benefits (až 500,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění, příspěvek na MHD, služební telefon.
Přihláška:
Profesní životopis zasílejte na emailovou adresu e-mail přes
nejpozději do 26. 9. 2022.Bližší informace – Ing. arch Zdeněk Fikar, vedoucí oddělení územního rozvoje, tel.: zobrazit tel. číslo .
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.