Referent/referentka územního plánování oddělení územního plánování na odboru strategického rozvoje kraje

Olomouc
26.600 – 37.170 Kč
Smluvní vztah

Charakteristika vykonávané práce: výkon orgánu územního plánování v působnosti kraje, pořizování Územně analytických podkladů pro území Olomouckého kraje v podrobnosti a rozsahu nezbytném pro pořizování zásad územního rozvoje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v oblasti územního plánování, provádění metodické, dozorové a kontrolní činnosti

Požadavky: dosažené vzdělání: VŠ

  • obor vzdělání – v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb.,

o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů

  • znalosti oboru – stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o krajích
  • zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností v územním plánování výhodou
  • praxe ve veřejné správě výhodou
  • praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou
  • jazykové znalosti – cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou
  • další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office), ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet

Přihlášky v zalepené obálce s označením „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na místo: referent územního plánování oddělení územního plánování na Odboru strategického rozvoje kraje Krajského úřadu Olomouckého kraje“ doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje
Personální útvar
Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 18. 8. 2023 do 12:00 hodin.
kontaktní pracovník – vedoucí oddělení: Ing. Irena Hendrychová
telefon: zobrazit tel. číslo , email: e-mail přes odpovědní formulář
Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 11.
Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve

Předpoklady:

  • Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk
  • Bezúhonnost

Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).

K přihlášce připojte:

  • Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
  • Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením.
  • Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete na https://udeska.olkraj.cz/dokument?ude?KUOL0B53Q5K9–0.

O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: zobrazit tel. číslo , Odpovědět na inzerát), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Olomouc Olomouc
  • Plný úvazek
dnešní
O.K. solution, s.r.o. | O.K. solution, s.r.o. | Olomouc Olomouc
  • 35 000 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
včerejší
Elektropráce Spáčil s.r.o. | Elektropráce Spáčil s.r.o. | Olomouc Olomouc
  • 35 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
IP Systém a.s. | IP Systém a.s. | Olomouc Olomouc
  • 40 000 – 65 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o. | Manuvia Expert Recruitment CZ… | Olomouc Olomouc
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. října
RD Rýmařov s. r. o. | RD Rýmařov s. r. o. | Rýmařov Rýmařov
  • od 16 200 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
PVS Group s.r.o. | PVS Group s.r.o. | Nepomuk, Plzeň-jih Nepomuk, Plzeň-jih
  • od 20 160 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
Mondi Bags Štětí a.s. | Mondi Bags Štětí a.s. | Štětí Štětí
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 17. prosince
ROBLON, s.r.o. | ROBLON, s.r.o. | Žďár nad Sázavou Žďár nad Sázavou
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. ledna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Správa železnic, státní organizace, Personal fabric - agentura práce, a.s., Albert Česká republika, s.r.o., INTOP OLOMOUC CZ s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., DISPONERO s.r.o., O.K. solution, s.r.o., Nissens Cooling Solutions Czech, s.r.o., IP Systém a.s., Arcibiskupství olomoucké, Česká pošta, s.p., OHLA ŽS, a.s., Elektropráce Spáčil s.r.o., Skanska a.s., Moravské potravinářské strojírny, a.s., ESOX, spol. s r.o., ROBET design s.r.o., SAFE LOGIC s.r.o., Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje, DACH-IZOL s.r.o., PROROZVOZ s.r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., Hroší stavby Morava a.s., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., PPL CZ s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Jobs Contact Personal, s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Back office pracovník / pracovnice, Referent / Referentka, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Dopravce / Dopravkyně, Dělník / Dělnice, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Nákupčí, Operátor / operátorka expedice, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Řidič / Řidička, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka logistiky, Barista / Baristka, Číšník / Servírka, Manažer / manažerka nákupu, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Specialista / specialistka nákupu, Specialista / specialistka ve službách, Údržbář / Údržbářka, Zámečník / Zámečnice, Zedník / Zednice, Instalatér a topenář / Instalatérka a topenářka, Mistr / Mistrová, Obsluha strojů, Obsluha vysokozdvižných vozíků, Pomocný pracovník / pracovnice ve stavebnictví, Projektant / Projektantka, Přípravář / Přípravářka, Realitní makléř / makléřka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Stavbyvedoucí, Stavební dozor, Stavební inženýr / inženýrka, Stavební technik / technička, Svářeč / Svářečka, Projektový / projektová manažerka, Technik / technička ve strojírenství, Elektrikář / Elektrikářka, Policista / Policistka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Montér / Montérka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Olomouc, Slavonín, Olomouc, Hejčín, Olomouc, Hodolany, Olomouc, Velká Bystřice

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT