- Plný úvazek
Čemu se u nás budeš věnovat?
* Vyřizování reklamací, odstoupení od kupní smlouvy, jejich evidence.
* Dodržování reklamačních procesů.
* Spolupráce se skladem, zákaznickým oddělením a obchodem.
* Telefonická a e-mailová komunikace s dodavateli při reklamaci zboží.
Co za zkušenosti / dovednosti se ti bude hodit?
* Zkušenosti z oblasti zákaznických reklamací velkou výhodou.
* Administrativní pečlivost a zodpovědnost.
* Pokročilá znalost MS Office (tabulky, postupy).
Proč do toho jít s námi?
* Budeš mít zajímavou práci na hlavní pracovní poměr v oblasti e-commerce.
* Nakoukneš pod pokličku úspěšného e-shopu.
* Dostaneš u nás rozmanité příležitosti pro seberealizaci, osobní růst a rozvoj.
* A také máme hromadu benefitů (stravenky, příspěvky na spoření/pojištění, 3 sick days, legendární firemní akce, VIP nákupy, …)
Benefity
- Sickdays
- Pružná pracovní doba
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na mobilní tarif