- 41 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme česká společnost WE|DO CZ s.r.o., působíme v oboru logistiky a naším cílem je spolehlivé doručení zásilek zákazníků, tedy všem, kteří jsou na konci každé naší cesty a čekají na doručení svého balíku.
Pro rozšíření našeho týmu hledáme výkonného, samostatného a pečlivého člověka na pozici:
Účetní
Vyznáte se nejen v účtování dokladů?
Jste pečlivý a precizní?
Pokud ano, zašlete svůj životopis!
Co budete mít na starosti?
Pořizování přijatých a vydaných faktur a jejich následné zadávání do systému
Účtování dokladů (interní, pohledávky, závazky, pojištění)
Proúčtování mezd
Kontrola oprávněnosti fakturace
Vystavování dobropisů
Sledování salda závazků 321 a pohledávek 311
Zpracování státních výkazů
Kooperace na přípravě podkladů pro audit a banky
Zpracování statických výkazů
Natahování bank. výpisů do účetního systému
Rozúčtování bankovních výpisů, pokladen a případná jejich kontrola
Co bude výsledkem vaší práce?
Řádně vedené faktury a účetnictví společnosti
Zpracované přijaté faktury a správně vložené do systému
Kompletně vyřízené opravy vydaných faktur
A co Vám určitě nesmí chybět:
Znalosti na úrovni Střední školy
Úspěšnou praxi na stejné pozici
Vyznat se ve zpracování státních výkazů
Zvládnout zpracovat nejen daně, ale také podklady pro audit
Poradit si s přijatými, vydanými faktury a účtování dokladů
Vědět si rady s bankovním výpisem, pokladnou a proúčtování mezd
Uživatelská znalost Microsoft Excel
Dobré výsledky ve Vašich dosavadních aktivitách
Pečlivost, iniciativa a samostatnost
Výhodou:
Znalost práce v účetním programu ABRA, Flexibee
Pokud si Vás vybereme, stanete se součástí logistické, stabilní firmy, která pečuje o své zaměstnance a kde si jsou lidé ochotni pomáhat. Můžete se těšit na rozmanitou práci a kolektiv, který jako tým drží spolu.
V prvních měsících budete řádně zaškoleni kolegou.
Chcete se i Vy podílet na spokojenosti našich zákazníků? Pokud ano, pak klikněte na tlačítko „Odpovědět“.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?