- Plný úvazek
Co u nás budete dělat?
• Zajišťovat administrativní agendu (podklady pro výběrová řízení dodavatelů IT, kontrola a příprava dokumentů).• Řídit proces veřejných zakázek.
• Velmi často komunikovat s kolegy z centrálního nákupu a oddělení controllingu.
• Připravovat reporty o stavu výběrových řízení.
Jakého parťáka do našeho týmu hledáme?
• Dokončené SŠ s maturitou• Zkušenosti v rámci zadávání veřejných zakázek nebo výběru dodavatelů.
• Umíte velmi dobře s MS Office (např. v Excelu umíte používat funkce)
• Zajímáte se o IT a dokážete pochopit souvislosti.
• Nebojíte se administrativy.
• Máte výborný psaný i mluvený projev.
• Dokážete práci odevzdat ve stanovený termín.
Na co se můžete těšit?
• Odpočinek je důležitý – u nás máte týden dovolené navíc.• Možnost home office.
• Stravenky, které z velké části platíme my.
• Karta MultiSport za zvýhodněných podmínek.
• Myslíme i na vaši rodinu, proto se můžete těšit na možnost odpočinku v našich rekreačních zařízeních či vám dáme příspěvek na dětský tábor pro vaše ratolesti.
V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění