- 70 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Pracovní náplň: specifikace požadavků na dodávky zboží a služeb v IT oblasti; podpora uživatelů a IT správců na JU v oblasti IT veřejných zakázek; komunikace s externími dodavateli; spolupráce při tvorbě podkladů pro nastavení IT veřejných zakázek na JU; hledání nových způsobů, jak automatizovat interní procesy v oblasti veřejných zakázek; administrace veřejných zakázek v oblasti IT na JU.
Požadujeme: SŠ nebo VŠ vzdělání; základní znalost zákona o zadávání veřejných zakázek; orientaci v hardwarové konfiguraci PC, notebooků, LCD a periferních zařízení; orientaci v oblasti informačních systémů a IT služeb; komunikativnost, vstřícnost, zodpovědnost; proaktivní přístup k řešení pracovních úkolů, analytické myšlení; znalost VŠ prostředí výhodou; pokročilou znalost MS Office, příp. Office 365.
Nabízíme: zajímavou práci s možností profesního rozvoje; perspektivu zaměstnání; zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování.
Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování nebo stravenky, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, MS Office zdarma pro soukromé využití, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu apod.
Pracovní poměr: doba určitá s tříměsíční zkušební dobou s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Mzda: dle Mzdového předpisu JU.
Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s označením „Pracovník CIT / Manažer IT veřejných zakázek“ zašlete na e-mail: e-mail přes do 20. 7. 2022.
Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.