- 32 000 – 34 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Do našeho týmu hledáme člověka na pozici: REFERENT/KA REALIZACE ZAKÁZEK, Rád/a komunikujete s lidmi? – Dokážete se soustředit na více věcí najednou? Máte potřebu mít ve věcech přehled a pořádek? Dokážete se orientovat ve velkém množství dat a informací?
Pokud je Vaše odpověď 4× „ano“, možná hledáme právě vás! Na co se u nás můžete těšit?
Stanete se pevným bodem pro naše zákazníky. Provedete je celým procesem realizace zakázky (od objednávky po její dodání na místo určení). Budete jejich přítelem na telefonu, a budete zodpovědný/á za to, že se při kontaktu s námi budou cítit jako „v bavlnce“. Samozřejmě ne vždy jde vše hladce a občas se musíte vypořádat s tlakem ze strany zákazníků. Co k tomu budete potřebovat? Dobré výsledky v předchozích aktivitách (práce, brigáda, praxe) Ochotu vzdělávat se v našem sortimentu ,Uživatelskou znalost MS Office .Jestliže si budeme rozumět a domluvíme se na spolupráci, můžete se těšit na různorodé úkoly, díky nimž každý den bude trochu jiný. S námi se rozhodně nudit nebudete. Stanete se součástí malého týmu lidí, který si zakládá na vstřícných a otevřených vztazích. Navíc za sebou můžete vidět hmatatelné výsledky své práce a úsměvy na tváři našich spokojených zákazníků. Zaujala Vás tato nabídka a chcete se k nám přidat? Pokud ano, zašlete svůj životopis s motivačním dopisem na email: e-mail přes . Stravenkový paušál, školení.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.