- Plný úvazek
Druh PPV
- pracovní poměr na dobu určitou s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou
Pracoviště
- Praha
Možný nástup
- Ihned, případně dle dohody
Požadované vzdělání
- SŠ s maturitou
Kvalifikační předpoklady
- Znalost práce na PC (Office, Outlook)
- znalost zákona o zadávání veřejných zakázek výhodou
- zkušenost s administrativou objednávek výhodou
Požadovaný profil
- spolehlivost
- samostatnost
- ochota a schopnost se dál vzdělávat
- Smysl pro týmovou spolupráci
Pracovní náplň
- příprava podkladů a realizace veřejných zakázek, objednávek
- administrace zejména spojená s veřejnými zakázkami (smlouvy, PTK, oběh dokladů,…)
- asistence při přípravě rozpočtů IT
- práce ve specializovaných SW
Nabízíme
- spolupráce na rozvoji IT oddělení
- mzdové ohodnocení dle zkušeností uchazeče
- příjemné benefity (6 týdnů dovolené, pracovní dobu 37,5 h týdně, zaměstnaneckou inKartu, elektronické stravenky nebo stravenkový paušál, kartu MultiSport, příspěvky z FKSP na dovolenou, kartu Edenred, po roce příspěvek na penzijní pojištění atd…)
- pružnou pracovní dobu
- kanceláře v centru města s dobrou dostupností MHD, vlakem i autobusem