- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Pracovní pozice je vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné.
Co od Vás očekáváme: mezi vaše silné stránky lze zařadit analytické myšlení; zajímáte se o dění v IT; jste samostatný/á a zároveň vás baví být součástí týmu; při práci je pro vás samozřejmostí odpovědný a precizní přístup; ovládáte Excel- kontingenční tabulka pro Vás není cizí; budete zajišťovat IT podporu uživatelům IS K2 hlavně v oblasti logistiky (nákup, prodeje, sklad …); dále zajištění administrativních činností, spojených s fungováním IT oddělení (zpracování docházek, cestovních příkazů, zapisování došlých faktur, evidence smluv, pošta …); v budoucnu budete provádět i školení pracovníků- jste tedy asertivní a nebojíte se prezentovat; občasné služební cesty- školit bude potřeba i mimo České Budějovice (Brno, Polička …); podmínkou je proaktivní přístup- denně se setkáváme s novými výzvami a proto je nutné nacházet nová a neobvyklá řešení; komunikativnost- základem naší práce je častá komunikace nejen s uživateli ale i kolegy a je potřeba umět mluvit, ale hlavně naslouchat; ochotu se učit novým věcem- učení u nás nekončí ani po mnoha letech praxe- oblast IT se dynamicky rozvíjí a je třeba držet krok s dobou.
Jedná se o pracovní poměr na dobu určitou.
V případě zájmu kontaktujte zaměstnavatele e-mailem nebo telefonicky (po-pá, 8:00–15:00 hod.).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?