- 35 000 Kč
- Plný úvazek
Pracovní pozice je vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné.
Co od Vás očekáváme: mezi vaše silné stránky lze zařadit analytické myšlení; zajímáte se o dění v IT; jste samostatný/á a zároveň vás baví být součástí týmu; při práci je pro vás samozřejmostí odpovědný a precizní přístup; ovládáte Excel- kontingenční tabulka pro Vás není cizí; budete zajišťovat IT podporu uživatelům IS K2 hlavně v oblasti logistiky (nákup, prodeje, sklad …); dále zajištění administrativních činností, spojených s fungováním IT oddělení (zpracování docházek, cestovních příkazů, zapisování došlých faktur, evidence smluv, pošta …); v budoucnu budete provádět i školení pracovníků- jste tedy asertivní a nebojíte se prezentovat; občasné služební cesty- školit bude potřeba i mimo České Budějovice (Brno, Polička …); podmínkou je proaktivní přístup- denně se setkáváme s novými výzvami a proto je nutné nacházet nová a neobvyklá řešení; komunikativnost- základem naší práce je častá komunikace nejen s uživateli ale i kolegy a je potřeba umět mluvit, ale hlavně naslouchat; ochotu se učit novým věcem- učení u nás nekončí ani po mnoha letech praxe- oblast IT se dynamicky rozvíjí a je třeba držet krok s dobou.
Jedná se o pracovní poměr na dobu určitou.
V případě zájmu kontaktujte zaměstnavatele e-mailem nebo telefonicky (po-pá, 8:00–15:00 hod.).

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.