- 29 140 – 30 140 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Pracovní místo:referent veřejných zakázek
Odbor:Odbor vnitřní správy, Oddělení veřejných zakázek
Místo výkonu:Vimperk
Požadované vzdělání:SŠ, VŠ (ekonomické vzdělání nebo s odborným zaměřením na právo)
Další předpoklady:znalost právní legislativy v oboru veřejných zakázek
" praktické zkušenosti v oblasti veřejných zakázek výhodou
" orientace v dotační politice výhodou
" velmi dobrá znalost práce na PC
" výborné komunikační dovednosti
" schopnost týmové spolupráce
" vysoké pracovní nasazení
" morální a občanská bezúhonnost
" znalost problematiky životního prostředí výhodou
Náplň práce: V rozsahu a způsobem stanoveným zákonem a v souladu s vnitřní směrnicí vykonává činnosti spočívající v zadávání veřejných zakázek. Dále vykonává činnosti související v právní a metodické podpoře zadávání veřejných zakázek Správy Národního parku Šumava. Plní povinnosti vyplývající z platné směrnice o zadávání veřejných zakázek. Je metodikem v procesu zadávání všech typů veřejných zakázek.
Tarifní třída: 11.
Plat 22.980,– Kč až 33.780,– Kč (dle délky let započitatelné praxe)
Požadovaný nástup: 1.10.2021 (nebo dle dohody)
Uzávěrka přihlášek: 19.9.2021
Výběrové řízení dne: 23.9.2021
Dotazy k podrobné náplni práce lze získat u vedoucího oddělení veřejných zakázek Ing. Jany Sýsové – nebo tel: zobrazit tel. číslo .
Zájemci se mohou přihlásit zasláním životopisu na adresu e-mail přes .

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.