- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Sales administrative support – s češtinou
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Máte zájem o kariéru v salesu, ale máte málo zkušeností?
Chcete začít pracovat v mezinárodním prostředí?
Baví Vás administrativa s menším přesahem do marketingu a účetnictví?
Mezi Vaše úkoly bude spadat
- Příprava účetních a finančních reportů
- Zpracování faktur
- Vypracování analýzy trhu
- Kontrola zpracování objednávek a jejich dokumentace
- Podpora zákazníků
- Spolupráce s některými klienty
REQUIREMENTS:
- Znalost češtiny (min. C1) a angličtiny (min. B1), ruština je výhodou
- Dobré komunikační dovednosti (primárně psané)
- Práce s MS Office, pokročilý Excel
- Organizační dovednosti
- Předchozí zkušenost na administrativní pozici je výhodou
BENEFITS:
- Flexibilní pracovní doba
- Home office (po domluvě)
- 25 dní dovolené
- Sick days
- Stravenky
- Školení a jazykové kurzy
- Bonus za doporučení
- Sleva na firemní produkty



