- 282 Kč
- Plný úvazek

Senior Recruiter – rozšiřujeme tým!
Kdo jsme?
Jsme menší personální agentura s dlouhou tradicí. Naším cílem je poskytování kvalitních a dostupných služeb v oblasti lidských zdrojů. Zakládáme si na osobním přístupu k uchazečům o zaměstnání. Pružně reagujeme na vývoj a požadavky trhu práce. Sledujeme trendy a využíváme nejmodernější techniky personálního marketingu.
A teď trochu neformálně: jsme skvělý tým s rodinnou atmosférou a do práce chodíme rádi. Podporujeme se v pracovním i osobním životě a radujeme se společně z úspěchů. Chováme se týmově a je nám spolu dobře a rádi bychom našli někoho, kdo se stane součástí nás, součástí Jobstartu.
Koho hledáme?
Ideálně si představujeme zkušeného recruitera/obchodníka, co umí naslouchat, prezentovat, přesvědčit, motivovat. Má velké sny, chce vydělávat nadstandardní peníze, mít se dobře, ale zároveň zná slovo pokora, umí poprosit a poděkovat. Nutností je velmi dobrá znalost angličtiny (B2) a časová flexibilita. Juniorní uchazeče zaškolíme .
Co nabízíme?
Necháme Vás samostatně pracovat na náboru od A-Z.
Necháme Vás v práci dýchat, takže žádné denní reporty, ani spousta administrativy a zbytečných věcí kolem.
Velmi dobré platové ohodnocení (fix + bonusy) + benefity (5týdnů dovolené, Multisport kartu, příspěvek na penzijní pojištění…).
Máme kanceláře v centru Prahy (v blízkosti Václavského náměstí).
Dáme Vám prostor pro seberealizaci, vzdělávání.
Práci na HPP/DPP/IČ.
A vlastně mrkněte se na náš facebook a instagram, a pokud jsme Vás zaujali, tak nám pošlete Vaše CV nebo odkaz na linkedin, rádi se s Vámi potkáme.
e-mail přes zobrazit tel. číslo
https://www.facebook.com/Jobstart/
https://www.instagram.com/jobstart.cz/
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?