- Zkrácený úvazek
O nás
Pro našeho klienta, technologickou skupinu, která je jedničkou v digital automotive ve střední Evropě. Součástí skupiny je mimo jiné první evropský online marketplace s ojetými vozy a specializovaný software pro dealerství, který je hlavním poskytovatelem dealerských a servisních systémů v České republice i na Slovensku, hledáme vhodného kandidáta nebo kandidátku na pozici Specialista zákaznického servisu a back office se znalostí němčiny.
Náplň práce:
Baví Vás být součástí týmu, který je orientovaný na zákazníka a baví Vás komunikace v němčině? Máme pro Vás skvělou možnost vybrat si obor kde němčinu využijete na 100%!
Náplň práce:
- Komunikace se zákazníky a dodavateli z německy mluvících zemí
- Administrativní práce spojení se zákaznickým servisem (řešení objednávek, kontrola a příprava smluvní dokumentace, dokumentace spojená s logistikou a další…)
- Vždy budete součástí týmu a komunikovat napříč společností s dalšími odděleními a kolegy
Co od Vás očekáváme:
Komunikativní znalost němčiny pro každodenní telefonickou a písemnou komunikaci na minimální úrovni C1
Minimálně SŠ vzdělání
- Zkušenost na pozici v zákaznickém servisu, prodeji nebo administrativě
- Uživatelská znalost práce s PC,
- Schopnost samostatného úsudku a optimismus
- Chuť učit se novým věcem
- Schopnost komunikace s lidmi,
- Flexibilitu, spolehlivost, cílevědomost, pečlivost atd...
Co Vám můžeme nabídnout:
- Spolupráci na hlavní pracovní poměr nebo spolupráci na IČO
- Nástupní mzdu v rozpětí 40 – 60 000 Kč
- Přátelský tým kolegů, který je zapálený pro Auta a nové technologie
- Pracovní dobu od pondělí do pátku
- 25 dnů dovolené
- Benefity: Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Rozjezd zcela nového projektu
- Moderní pracovní prostředí v Praze – Holešovicích
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Vzdělávací kurzy
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti