- 26 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pro našeho klienta, technologickou skupinu, která je jedničkou v digital automotive ve střední Evropě. Součástí skupiny je mimo jiné první evropský online marketplace s ojetými vozy a specializovaný software pro dealerství, který je hlavním poskytovatelem dealerských a servisních systémů v České republice i na Slovensku, hledáme vhodného kandidáta nebo kandidátku na pozici Specialista zákaznického servisu a back office se znalostí němčiny.
Baví Vás být součástí týmu, který je orientovaný na zákazníka a baví Vás komunikace v němčině? Máme pro Vás skvělou možnost vybrat si obor kde němčinu využijete na 100%!
Náplň práce:
Komunikativní znalost němčiny pro každodenní telefonickou a písemnou komunikaci na minimální úrovni C1

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.