- 31 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Jste Nástrojař nebo Seřizovač v automotive prostředí a chcete se posunout výše? Hledáte zajímavou pracovní pozici, která Vás zavede k technickým problémům, komunikaci s výrobou a k plánování? Tak teď je ta správná příležitost právě pro Vás! Buďte součástí týmu vedoucích, kteří odpovídají za své úseky a konstruktivně řeší výrobní abnormality. Řiďte a plánujte chod naší nástrojárny v dynamické prostředí, které je příhodné pro Váš kariérní růst!
* plánování oprav forem dle požadavků výroby
* organizace práce v nástrojárně a koordinace týmu nástrojařů
* řešení kvalitativních problému ve spolupráci s ostatními vedoucími
* komunikace s dodavateli a vytváření objednávek
* SŠ vzdělání technického směru
* praxe v prostředí nástrojárny
* znalost forem pro vstřikování plastů
* znalost anglického nebo německého jazyka a ochota se v jazyku dále zdokonalovat
* flexibilní pracovní doba
* 13. mzda
* 5 týdnů dovolené
* zázemí nadnárodní společnosti, která se stále více rozrůstá
* příspěvek na dopravu, příspěvek na stravování, příspěvek na volnočasové aktivity a další
Další informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Tato nabídka je také vhodná pro: Senior Nástrojaře a Seřizovače, Vedoucí výroby, Plánovače výroby, Procesní inženýry a Mistry výroby, Techniky ve výrobě
Jobs Contact Consulting, s.r.o. se sídlem v Brně, Slovákova 354/5, IČ:03055396 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?