- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Firma s dlouhodobou tradicí vycházející historicky z hospodářského skladištního družstva z první poloviny 19. století, která je součástí českého rodinného holdingu hledá do svých řad nové kolegy a kolegyně.
- příjem, evidence a příprava vzorků pro laboratorní analýzy,
- provádění senzorických analýz a kontrola vstupních a výstupních surovin,
- obsluha zařízení obilní laboratoře,
- zpracování výsledků provedených analýz a jejich průběžné vyhodnocování,
- samostatné a pečlivé zpracování a vyhodnocování výsledků, vedení jejich záznamů,
- zpracování a evidence dokumentace dle norem GMP, ISCC v systému managmentu kvality,
- příprava podkladů pro účetní oddělení,
- proaktivní a úzká spolupráce s obchodním týmem a příjmem zboží,
- podpora marketingových akcí a další dle potřeby.
- SŠ/VŠ vzdělání potravinářského, zemědělského nebo chemického směru vítána,
- zkušenost na obdobné pozici výhodou,
- pozitivní přístup, komunikační a organizační schopnosti,
- flexibilitu, spolehlivost, loajalitu, s chutí se vzdělávat
- příjemné a profesionální vystupování
- dobrá znalost práce s PC a MS Office programy, znalost Heliosu výhodou,
- znalost zemědělské a laboratorní problematiky,
- vítána komunikativní znalost světového jazyka, ale není nutností.
- zázemí stabilní a neustále se rozvíjející české společnosti,
- účast na školeních a seminářích,
- odpovídající motivační ohodnocení,
- smysluplnou práci, kariérní růst a možnost seberealizace,
- benefity – stravenky, příspěvek na penzijní připojištění aj,
- příjemné přátelské pracovní prostředí v nově zrekonstruovaném zázemí.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?