Transition Coordinator (of accounting processes)

Praha
40.000 – 49.999 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Bakalářské
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou od 4. 1. 2017

Our client is a world leader in the sector of business consulting, offering services in the field of Finance, Systems Integration, Telecommunications and Informatics among many others. With operation centers in more than 70 countries worldwide, today this corporation is a recognize global leader in the „next generation“ of business consulting with reported revenues of billions of dollars.

As an employer is ranked among the most innovative companies to work for in various magazines like The Wall Street Journal. This is not only a good chance to get the job you are looking for, but also an opportunity to grow in skills and professional experience at international level and with a global known corporation.

THE ROLE:

As a Migrations Specialist you will be part of The Receiving Transitions team (it is back-office support team) which is focused on enabling and streamlining all incoming transitions so that all tasks and processes are blueprinted at the sending party and smoothly transitioned into Shared Services environment using standardized tools and methodology.

THE RESPONSIBILITIES:

  • Management and coordination of inbound migrations to CSS Europe.
  • Helping with validation of sending party documentation, resources and procedural readiness.
  • Leading the process blueprinting phase in the case of missing documentation.
  • Application of standardized transition methodology and governance.
  • Identifying possible process gaps and errors.
  • Analyzing processes, services provided, policies and internal controls during transition.
  • Ensuring compliance with accounting principles.
  • Proposing solutions and identifying opportunities for process improvements.
  • Revising the efficiency of internal controls, including implementation and monitoring of efficiency, risk reporting, disaster recovery planning, etc.
  • Leading migration meetings.

THE IDEAL PROFILE:

  • Wide experience in SSC process migrations across multiple functions.
  • Experience in a similar position within an international Shared -Service Centre.
  • Understanding and practical knowledge of processes in the areas of Finance & Accounting.
  • Knowledge of Visio, Blueworks or similar process design tool is a big plus.
  • Strong process orientation and understanding of Six Sigma principles.
  • The ability to work independently and as part of a team.
  • Pro-active, with strong analytical & technical skills.
  • Clear, effective and communicative, strong reasoning and negotiation skills.
  • Ability to prioritize, multi-task, and work under pressure.
  • Fluent English and French

OUR CLIENTS OFFER:

  • Very competitive remuneration.
  • Extensive corporate benefits package.
  • State of the art office building in Prague center.
  • Free refreshments in the workplace.
  • Social events and team building activities.
  • Extensive training and coaching.
  • Perspective projects with an international scope.
  • Positive and social working environment.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Orienta Czech s.r.o. | Orienta Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 45 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 26. září
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 25. září
PetCenter CZ s.r.o. | PetCenter CZ s.r.o. | Košíře, Praha Košíře, Praha
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 25. září
LEROS, s.r.o. | LEROS, s.r.o. | Zbraslav, Praha Zbraslav, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 25. září
Střední průmyslová škola a Gymnázium Na Třebešíně | Střední průmyslová škola a… | Strašnice, Praha Strašnice, Praha
  • 35 120 – 45 780 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 24. září
EVROPA services Czech s.r.o. | EVROPA services Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 60 000 – 180 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. září
Generální finanční ředitelství | Generální finanční ředitelství | Holešovice, Praha Holešovice, Praha
  • 29 120 – 38 370 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 24. září
D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR | D.A.S. právní ochrana,… | Celá ČR Celá ČR
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 23. září
BBH, advokátní kancelář, s.r.o. | BBH, advokátní kancelář, s.r… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 120 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. září
MANN + HUMMEL Service s.r.o. | MANN + HUMMEL Service s.r.o. | Nová Ves, Třebíč Nová Ves, Třebíč
  • 50 000 – 100 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. října
JOBPOINT, spol. s r.o. | JOBPOINT, spol. s r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. prosince
JOBPOINT, spol. s r.o. | JOBPOINT, spol. s r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. prosince
JOBPOINT, spol. s r.o. | JOBPOINT, spol. s r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. prosince
JOBPOINT, spol. s r.o. | JOBPOINT, spol. s r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. prosince
Lucie Sedláčková | Lucie Sedláčková | Brno-město Brno-město
  • 15 000 – 17 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. prosince
Geomine a.s. | Geomine a.s. | Příbram Příbram
  • 15 000 – 17 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. prosince
Geomine a.s. | Geomine a.s. | Příbram Příbram
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. prosince
Geomine a.s. | Geomine a.s. | Příbram Příbram
  • 13 000 – 14 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. prosince
ARWA Personaldienstleistungen s.r.o. | ARWA Personaldienstleistungen… | Německo Německo
  • 40 000 – 49 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. prosince

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Česká spořitelna, a.s., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Orienta Czech s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, I.E.T. Reality, s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Partners Financial Services, a.s., Twisto payments a.s., Broker Investment, s.r.o., Hasičská vzájemná pojišťovna, a.s., HÖDLMAYR Logistics Czech Republic a.s., EKOSPOL a.s., Advantage Consulting, s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, ManpowerGroup s.r.o., Trefoil Hyposervice, s.r.o., Bageterie Boulevard, HLAVNÍ MĚSTO PRAHA, EVROPA services Czech s.r.o., Ministerstvo práce a sociálních věcí, Raiffeisenbank a.s., JCOS s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Česká pošta, s.p., Ubbe s. r. o., Asociace školních sportovních klubů České republiky, z.s., PetCenter CZ s.r.o., LEROS, s.r.o., AC Jobs, s.r.o., JOBSTART s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., SIRIUS FINANCE, a. s., RIXO a.s., RA8 GROUP s.r.o., Střední průmyslová škola a Gymnázium Na Třebešíně, HVLD Management s.r.o., Generální finanční ředitelství, CreditPortal, a.s., Zrno zrnko s.r.o., DISPONERO s.r.o., Delirest services s.r.o., DAILY CONNECT s.r.o., D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR, EURINOX s.r.o., MIKUPEX TRADE s.r.o., Jitka Poláková, 21 Consult Group s.r.o., ProfesKontakt, s.r.o., Aisa International, s.r.o., eDO finance, a.s., BBH, advokátní kancelář, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Likvidátor / likvidátorka škod, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Kuchař / Kuchařka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Konzultant / konzultantka IT, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka nákupu, Specialista / specialistka ve službách, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Realitní makléř / makléřka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Oblastní ředitel / ředitelka, Výkonný ředitel / ředitelka, Kontrolor / Kontrolorka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Horní Měcholupy, Praha, Praha, Vinohrady, Praha, Strašnice, Praha, Radlice, Praha, Uhříněves, Praha, Staré Město, Praha, Karlín, Praha, Celá ČR, Holešovice, Praha, Nové Město, Praha, Hlubočepy, Praha, Háje, Praha, Košíře, Praha, Zbraslav, Praha, Záběhlice, Praha, Smíchov, Praha, Újezd nad Lesy, Praha, Krč, Praha, Střížkov, Praha, Stodůlky, Praha, Chodov, Praha, Nusle, Praha, Štěrboholy, Praha, Malešice, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.

policie design
Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

NETFLIX ZDARMA

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

ZJISTIT VÍC