Transition Coordinator (of accounting processes)

Praha
40.000 – 49.999 Kč
Plný úvazek

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Bakalářské
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou od 4. 1. 2017

Our client is a world leader in the sector of business consulting, offering services in the field of Finance, Systems Integration, Telecommunications and Informatics among many others. With operation centers in more than 70 countries worldwide, today this corporation is a recognize global leader in the „next generation“ of business consulting with reported revenues of billions of dollars.

As an employer is ranked among the most innovative companies to work for in various magazines like The Wall Street Journal. This is not only a good chance to get the job you are looking for, but also an opportunity to grow in skills and professional experience at international level and with a global known corporation.

THE ROLE:

As a Migrations Specialist you will be part of The Receiving Transitions team (it is back-office support team) which is focused on enabling and streamlining all incoming transitions so that all tasks and processes are blueprinted at the sending party and smoothly transitioned into Shared Services environment using standardized tools and methodology.

THE RESPONSIBILITIES:

  • Management and coordination of inbound migrations to CSS Europe.
  • Helping with validation of sending party documentation, resources and procedural readiness.
  • Leading the process blueprinting phase in the case of missing documentation.
  • Application of standardized transition methodology and governance.
  • Identifying possible process gaps and errors.
  • Analyzing processes, services provided, policies and internal controls during transition.
  • Ensuring compliance with accounting principles.
  • Proposing solutions and identifying opportunities for process improvements.
  • Revising the efficiency of internal controls, including implementation and monitoring of efficiency, risk reporting, disaster recovery planning, etc.
  • Leading migration meetings.

THE IDEAL PROFILE:

  • Wide experience in SSC process migrations across multiple functions.
  • Experience in a similar position within an international Shared -Service Centre.
  • Understanding and practical knowledge of processes in the areas of Finance & Accounting.
  • Knowledge of Visio, Blueworks or similar process design tool is a big plus.
  • Strong process orientation and understanding of Six Sigma principles.
  • The ability to work independently and as part of a team.
  • Pro-active, with strong analytical & technical skills.
  • Clear, effective and communicative, strong reasoning and negotiation skills.
  • Ability to prioritize, multi-task, and work under pressure.
  • Fluent English and French

OUR CLIENTS OFFER:

  • Very competitive remuneration.
  • Extensive corporate benefits package.
  • State of the art office building in Prague center.
  • Free refreshments in the workplace.
  • Social events and team building activities.
  • Extensive training and coaching.
  • Perspective projects with an international scope.
  • Positive and social working environment.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 12. srpna
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o. | Manuvia Expert Recruitment CZ… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 60 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. srpna
Orientální ústav AV ČR, v. v. i. | Orientální ústav AV ČR, v. v.… | Libeň, Praha Libeň, Praha
  • 45 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. srpna
D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR | D.A.S. právní ochrana,… | Celá ČR Celá ČR
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 11. srpna
SWORP a.s. | SWORP a.s. | Praha Praha
  • 45 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 11. srpna
Ředitelství silnic a dálnic s. p. | Ředitelství silnic a dálnic s… | Nusle, Praha Nusle, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. srpna
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 8. srpna
21 Consult Group s.r.o. | 21 Consult Group s.r.o. | Praha Praha
  • 40 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. srpna
FINVESTOR s.r.o., odštěpný závod | FINVESTOR s.r.o., odštěpný… | Stodůlky, Praha Stodůlky, Praha
  • 30 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 7. srpna
SFG holding a.s. | SFG holding a.s. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. srpna
MANN + HUMMEL Service s.r.o. | MANN + HUMMEL Service s.r.o. | Nová Ves, Třebíč Nová Ves, Třebíč
  • 50 000 – 100 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. října
JOBPOINT, spol. s r.o. | JOBPOINT, spol. s r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. prosince
JOBPOINT, spol. s r.o. | JOBPOINT, spol. s r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. prosince
JOBPOINT, spol. s r.o. | JOBPOINT, spol. s r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. prosince
JOBPOINT, spol. s r.o. | JOBPOINT, spol. s r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. prosince
Česká pošta, s.p. | Česká pošta, s.p. | Mikulov, Břeclav Mikulov, Břeclav
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 22. prosince
Lucie Sedláčková | Lucie Sedláčková | Brno-město Brno-město
  • 15 000 – 17 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. prosince
Geomine a.s. | Geomine a.s. | Příbram Příbram
  • 15 000 – 17 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. prosince
Geomine a.s. | Geomine a.s. | Příbram Příbram
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. prosince
Geomine a.s. | Geomine a.s. | Příbram Příbram
  • 13 000 – 14 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. prosince
ARWA Personaldienstleistungen s.r.o. | ARWA Personaldienstleistungen… | Německo Německo
  • 40 000 – 49 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. prosince

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Broker Investment, s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., MIKUPEX TRADE s.r.o., Vaše domy, s.r.o., IZOMAT stavebniny s.r.o., Srovnejto.cz a.s., Městská část Praha-Libuš, NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Randstad HR Solutions s.r.o., Louda Auto a.s., Česká spořitelna, a.s., Metrostav a.s., RIXO a.s., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Advantage Consulting, s.r.o., HVLD Management s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Pojišťovna VZP, a.s., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Česká pošta, s.p., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., Bageterie Boulevard, Mattoni 1873 a.s., Jitka Poláková, Twisto payments a.s., JOBSTART s.r.o., EKOSPOL a.s., Partners Financial Services, a.s., Orientální ústav AV ČR, v. v. i., Ubbe s. r. o., Zakládání staveb,a.s., D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR, Ministerstvo práce a sociálních věcí, Penta Hospitals CZ, s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., SWORP a.s., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Kořínková Klára, JUDr.,Ph.D., advokátka, Národní technické muzeum, PPL CZ s.r.o., Trefoil Hyposervice, s.r.o., JOB LEADER EUROPE s.r.o., FINVESTOR s.r.o., odštěpný závod, SFG holding a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Likvidátor / likvidátorka škod, Makléř / Makléřka, Metodik / Metodička, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Kuchař / Kuchařka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka nákupu, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Přípravář / Přípravářka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Obchodní manažer / manažerka, Produktový manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Specialista / specialistka státní správy, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Stodůlky, Praha, Smíchov, Praha, Horní Počernice, Praha, Celá ČR, Kamýk, Praha, Krč, Praha, Chodov, Praha, Michle, Praha, Vysočany, Praha, Dolní Chabry, Praha, Karlín, Praha, Nové Město, Praha, Staré Město, Praha, Holešovice, Praha, Libeň, Praha, Horní Měcholupy, Praha, Vinohrady, Praha, Hlubočepy, Praha, Veleslavín, Praha, Dejvice, Praha, Modřany, Praha, Čakovice, Praha, Nusle, Praha, Vršovice, Praha, Štěrboholy, Praha, Záběhlice, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

Praha nabízí hromadu práce. Jak ale vybrat firmu, která hraje fér?

Praha nabízí hromadu práce. Jak ale vybrat firmu, která hraje fér?

V hlavním městě narazíte na desítky lákavých pracovních inzerátů. Jenže po nástupu často přijde vystřízlivění: slibovaná flexibilita se změní ve striktní docházku, „rodinná atmosféra“ skrývá toxické vztahy a benefity zůstávají jen na papíře. Jak si tedy nenaběhnout?

policie design
Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

VYHRAJ 1 000 Kč!

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

JDU HODNOTIT