General Ledger Accountant (Junior & Senior)

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp)
Lokalita Praha  Nové Město, Praha
Firma People Place & Partners a.s.
Kategorie Bankovnictví, finance a pojišťovnictví
Min. vzdělání Bakalářské
Hrubá mzda od 40.000 Kč
Délka prac. poměru na dobu neurčitou od 22. 12. 2016

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Co od Vás očekáváme:

Our client is a world leader in the sector of business consulting, offering services in the field of Finance, Systems Integration, Telecommunications and Informatics among many others. With operation centers in more than 70 countries worldwide, today this corporation is a globally recognized leader of the „next generation“ of business consulting with a reported revenue of billions of dollars.

As an employer, our client is ranked among the most innovative companies to work for in various magazines like The Wall Street Journal. This is not only a good chance to get the job you are looking for, but an opportunity to grow in skills and professional experience at the international level and with a globally-known corporation.

THE ROLE:

The General Ledger Accountant is an integral role within the Financial Accounting team responsible for delivering month-end financial information which impacts Balance Sheets and P&L. This position plays a critical part in the company's month-end close process resulting in complete and accurate financial statements. The General Ledger Accountant is responsible for preparing, managing, and controlling journal entries, balance sheets, reconciliations and other relevant accounting issues in compliance with legislation.

THE RESPONSIBILITIES:

  • Regular month end closing activities: cost and revenue accruals/deferrals, recoding, cost allocation, various adjustments.
  • General Ledger accounts reconciliations.
  • Repetitive and ad hoc journal entries to keep accurate accounting records.
  • Pre-Billing initiations.
  • Various reports distribution.
  • Purchase orders review and Financial approving.
  • Invoice approval.
  • Clearing of transactions on BS accounts on a monthly basis.
  • Identifying and suggesting process improvement opportunities.
  • Complying internal policies and procedures.
  • Supporting internal and external audits as requested.
  • Taking full ownership and responsibility for the tasks assigned.
  • Cooperating with internal stakeholders, Industry Vertical and Business Partners.
  • Maintaining up to date process documentation.

THE IDEAL PROFILE:

  • Finance/Accounting/Economics or Business Administration degree is preferred.
  • Bookkeeping or accounting experience (GL, AP, AR or fixed assets).
  • Good understanding of finance policies and procedures.
  • MS Office skills, especially Excel.
  • Systems knowledge of SAP R3 FI/CO, BW, SRM, LN databases is desirable.
  • Excellent verbal and written communication skills in English.
  • Good Customer Service skills and client-focus attitude.
  • Good analytical and problem solving skills, attention to detail.
  • Capable of operating in an environment where clear communication, accuracy, timeliness and compliance are key.
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Karlín, Praha
  • ERV Evropská pojišťovna, a. s.
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • ...
Zveřejněno: 25. dubna
  • Praha
  • JISTU recruitment s.r.o.
  • 50 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 24. dubna
  • Karlín, Praha
  • K&L Rock Services s.r.o.
  • 35 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Zálohy ze mzdy
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 24. dubna
  • Malá Strana, Praha
  • STARCHANGE, s.r.o.
  • 36 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 23. dubna
  • Libeň, Praha
  • Brink's Cash Solutions (CZ) a.s.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 23. dubna
  • Praha
  • Swiss Life Select a.s.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
Zveřejněno: 22. dubna
  • Celá ČR
  • AWP P&C Česká republika - odštěpný…
  • 33 400 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 22. dubna
  • Brno
  • Fastenal Europe, s.r.o.
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro cizince
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště
Zveřejněno: 16. ledna
  • Praha
  • JOBPOINT, spol. s r.o.
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. prosince
  • Praha
  • JOBPOINT, spol. s r.o.
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. prosince
  • Praha
  • JOBPOINT, spol. s r.o.
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. prosince

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
JLV, a.s., Talentinno s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., CALPRA s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., EVROPA realitní kancelář, JISTU recruitment s.r.o., Česká pošta, s.p., 21 Consult Group s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, SIRIUS FINANCE, a. s., Hotel Prokop Square, ERV Evropská pojišťovna, a. s., Gastro Group Service s.r.o., Jiří Langer, Partners Financial Services, a.s., LOXIA Architectes Ingenierie s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., CRI ameba.eu, s.r.o., MIKUPEX TRADE s.r.o., Twisto payments a.s., Manuvia Czech s.r.o., EKOSPOL a.s., Special Service International, spol. s r.o., JOB LEADER EUROPE s.r.o., Věra Pietrasová, Ušetřeno.cz s.r.o., Ubbe s. r. o., K&L Rock Services s.r.o., TEDi obchodní s.r.o., Delirest services s.r.o., Martin Schneider, Grafton Recruitment s.r.o., STARCHANGE, s.r.o., Brink's Cash Solutions (CZ) a.s., ENERGON Consulting a.s., ProfesKontakt, s.r.o., SPGroup a.s., B+N Czech Republic Facility Services s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Sécheron Hasler CZ, spol. s r.o., Sirowa Czech s.r.o., Swiss Life Select a.s., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, PPL CZ s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Koordinátor / Koordinátorka, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Likvidátor / likvidátorka škod, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Insolvenční specialista / specialistka, Analytik / analytička IT, Konzultant / konzultantka IT, Návrhář / návrhářka procesů, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Realitní makléř / makléřka, Obchodní manažer / manažerka, Oblastní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, Výrobní ředitel / ředitelka (CTO), Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 4 - Michle, Praha 1 - Nové Město, Praha 8 - Karlín, Praha 4 - Krč, Praha 8 - Střížkov, Praha 10 - Hostivař, Praha 7 - Holešovice, Praha 5 - Radotín, Praha 4 - Modřany, Praha 3 - Žižkov, Praha 5 - Smíchov, Praha 5 - Zbraslav, Praha 7 - Troja, Praha 8 - Libeň, Praha 1 - Staré Město, Praha 10 - Uhříněves, Praha 4 - Nusle, Praha 5 - Jinonice, Praha 8 - Kobylisy, Praha 1 - Malá Strana, Praha 10 - Dolní Měcholupy, Praha 9 - Běchovice, Praha 9 - Černý Most, Praha 6 - Dejvice, Praha 10 - Štěrboholy

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Hledáte práci v zahraničí? Zodpovíme vaše otázky

Hledáte práci v zahraničí? Zodpovíme vaše otázky

Práce v zahraničí je velkou výzvou, s námi vše zvládnete hladce. Rozhodli jste se odjet do zahraničí na zkušenou - získat zahraniční pracovní zkušenost, která v životopise bude moc dobře vypadat, zlepšit své jazykové znalosti, rozvíjet své schopnosti, poznat nová místa a nové přátele, porozumět nové kultuře? Ať je již vaše motivace jakákoliv, nepřehlédněte nabídky práce, které pro vás v zahraničí máme. Aby vše proběhlo hladce, přinášíme vám odpovědi na vaše otázky, jak si najít práci v zahraničí, a to i bez znalosti jazyka, jak najít práci v zahraničí s ubytováním, jak najít práci v zahraničí pro páry a mnohem více. Nabídka práce v zahraničí je pro vás připravena na našich stránkách.

Top 20 ATS systémů, které hýbou HR

Top 20 ATS systémů, které hýbou HR

Systémů pro podporu náborů, takzvaných ATS (anglická zkratka “Applicant Tracking System”), či jim podobných, najdete na současném trhu nepřeberné množství. Všechny tyto softwary spojuje společný cíl - vylepšit administrativní a náborové procesy ve firmách tak, aby byly rychlé, efektivní a ušetřily personalistům čas. Jak vybrat ten, který bude nejvíce vyhovovat požadavkům vaší firmy vám v tomto článku sice neporadíme, ale najdete v něm praktický přehled nejznámějších náborových aplikací či softwarů, který aktuálně trh nabízí.

Za darování krve máte nárok na placené volno

Za darování krve máte nárok na placené volno

Bezúplatné darování krve je úctyhodná činnost každého dárce. Proto i zákoník práce na dárce myslí a přiznává jim za darování krve nárok na volno z práce, a to dokonce volno placené. Ukážeme vám, jak správně svou nepřítomnost v práci nahlásit a jaké jsou výhody pro dárce.

Česká tisková kancelář - její role a význam

Česká tisková kancelář - její role a význam

Česká tisková kancelář (ČTK), stojící jako maják nezávislého zpravodajství, je veřejnoprávní zpravodajská agentura v České republice. Tento článek vás provede jejím unikátním obchodním modelem, který nepotřebuje státní dotace, a objasní, jak ČTK poskytuje rychlé a objektivní informace, jež jsou zásadní pro české novináře a veřejnost. Odhalte, jak se organizace přizpůsobuje digitální době a podporuje svobodu tisku.

Novinářské syndikáty a asociace - na koho se obrátit při sdílení pracovních témat

Novinářské syndikáty a asociace - na koho se obrátit při sdílení pracovních témat

Pokud potřebujete sdílet pracovní témata s veřejností, jako jsou zajímavá data nebo stížnosti na bezpráví, je dobré mít kontakty na přední profesní novinářské organizace. Ty vám mohou pomoci získat pozornost pro vaše záležitosti. V našem článku představujeme pět nejúčinnějších organizací, se kterými se vyplatí navázat spolupráci.

Osobní ohodnocení pro zaměstnance státu

Osobní ohodnocení pro zaměstnance státu

Osobní ohodnocení zaměstnance státní správy je zajímavou součástí mzdy. Zákoník práce jasně stanovuje podmínky, za kterých se osobní ohodnocení státnímu zaměstnanci uzná a v jaké výši. Může dosahovat až 100 %! Ve většině našich článků se věnujeme zaměstnancům soukromého sektoru, kteří pobírají mzdu. Často diskutovaným tématem je osobní ohodnocení zaměstnance a jeho nárok na něj. Podle zákona, respektive podle zákoníku práce, na osobní ohodnocení vzniká nárok jen určitým skupinám zaměstnanců státní správy, pobírajících plat, kteří splní zákonem stanovené podmínky.

Nelegální zaměstnávání aneb práce na černo

Nelegální zaměstnávání aneb práce na černo

Povíme vám, jak rozpoznat zaměstnávání na černo. Jaká jsou rizika práce na černo a jak vysoké jsou pokuty pro zaměstnance, který pracuje na černo, a pro zaměstnavatele, který práci na černo umožnil. Dále vám poradíme, jak poznat, že agentura práce má potřebné oprávnění, a vy se nebudete podílet na nelegálním zaměstnávání.

Novinky v zákoníku práce 2023: velký přehled změn

Novinky v zákoníku práce 2023: velký přehled změn

S příchodem nového roku souvisí i legislativní změny. Rádi bychom vám usnadnili orientaci v chystaných novinkách. Proto v daném článku si představíme základní připravované změny roku 2023 spojené s pracovním trhem.

Kdy vás musí z práce omluvit, a kdy i zaplatit?

Kdy vás musí z práce omluvit, a kdy i zaplatit?

Víte, že jsou situace, kdy vás zaměstnavatel musí ze zákona z práce omluvit, aniž byste si čerpali dovolenou? Jsou to tzv. překážky na straně zaměstnance nebo zaměstnavatele. Pojďme se podívat, kdy máte nárok na placené či neplacené volno a nemusíte čerpat dovolenou.

Jak je to s dovolenou při ukončení práce

Jak je to s dovolenou při ukončení práce

Končíte ve stávajícím zaměstnání a stále máte zůstatek dovolené. Nejprve si spočítáme, zda opravdu na dovolenou máte nárok, abyste nebyli nepříjemně překvapeni. Vysvětlíme si, kdy si dovolenou můžete ve výpovědní době vybrat. Vysvětlíme si, že zaměstnavatel vám čerpání může nařídit, a to i ve výpovědní lhůtě. A doplníme, jak je to s proplácením.

account audit business consulting data den IT job Most náplň práce Office partner pec policie práce role system clo compliance employer finance magazin náplň PR proces profi report

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena