
Grafton Recruitment s.r.o.
Office manager, 30 000 Kč/m
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Rádi byste měli kancelář jen sami pro sebe? Preferujete menší kolektiv a klidné prostředí? Jste schopni vykonávat svou práci samostatně a zodpovědně?
Umíte si pečlivě zorganizovat svou agendu a rádi byste využívali AJ na denní bázi?
Pokud ano, budeme rádi, když nám pošlete svůj životopis v ČESKÉM a ANGLICKÉM jazyce!
Náplň práce:
- komunikace se zahraničním vedením a kolegy v AJ
- zajištění chodu kanceláře
- evidence faktur, docházky, pokladny
- překlady ČJ-AJ-ČJ
- aktualizace webových stránek
- spolupráce s obchodním oddělením
- organizace firemních eventů
- zajišťování školení
- hlídání termínů
- běžná administrativa
Nástup: IHNED
Lokalita: Praha 10
Pracovní doba: 8– 16:30
POŽADAVKY:
- výborná znalost AJ (denní využití)
- min. SŠ vzdělání
- praxe z obdobné pozice min. 2– 3 roky
- MS Office- uživatelská znalost, Outlook
- znalost práce se SAP výhodou
- organizační schopnosti
- zodpovědnost a flexibilita
BENEFITY:
- stravenky
- každoroční nárůst platu
- 5 týdnu dovolené
- Příspěvek na MHD
- klidné pracovní prostředí