Reprezentantka/reprezentant pro uzavírání servis. smluv

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (na dobu neurčitou)
Práce vhodná také pro absolventy
Lokalita Praha
Firma Human-Res s.r.o.
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Hrubá mzda 60.000 – 75.000 Kč

O nás

Tato pozice je určena pro uchazečku/uchazeče, který nachází pracovní uspokojení ve sféře obchodně-konzultační a má zkušenosti s oslovováním a prosazováním služeb a uzavíráním smluv na služby, které se řídí konkrétní legislativou.

Nabízí smluvní podložení spolupráce od servisu s nejhustší sítí servisních techniků a nejmodernějším monitoringem 7/24 v ČR pro jejich technologie.

Je to typ smluv, kterými se zákazník zavazuje k výhradnímu využívání servisních služeb ve stanoveném rozsahu k technologiím, které vyžadují odborné zásahy ať už preventivní, nebo odstraňování závad.

Tyto technologie lze nalézt ve stovkách oborů a oblastí podnikání a nejen v průmyslu.

Tento fakt skýtá našemu uchazeči a budoucímu zaměstnanci zažít dobrodružství při vyhledávání a oslovování vhodných a potencionálních partnerů, neboť zdvihací a manipulační techniku nalezne skutečně všude.

Náplň práce:

  • správa servisním smluv – evidence, aktualizace
  • kontaktování stávajících klientů ohledně stavu servisních smluv
  • vyhledávání příležitostí
  • oslovování a prezentace
  • návštěvy klientů a prezentace
  • vypracování návrhů
  • zprocesování uzavření smluv
  • neustálé sledování legislativních pravidel
  • spolupráce s kolegy v rámci servisního oddělení i firmy
  • reporting

Co od Vás očekáváme:

  • Nemáte technické vzdělání – nevadí?
  • Nevíte nic o našich produktech – nevadí?
  • Nevíte jak fungují servisní smlouvy - nevadí?

Znalosti a zkušenosti předáme a důkladně proškolíme.

Naše požadavky:

  • Obchodní zkušenosti, min. vzdělání s maturitou, i absolventka /nt VŠ s praxí při studiu s obchodní orientací např. v call centru
  • Ochota pracovat doma i v terénu s občasnými návštěvami v centrále /spolupráce s kolegy v týmu pro obchod servisu, řízení projektů a dalšími/
  • Ochota pochopit a aplikovat záměry firmy a přinášet výsledky
  • Vysoká administrativní pečlivost v aktualizování informací, obchodní smluv
  • MS Office, SAP vítán
  • Angličtina středně pokročilá
  • Hledáme verbálně obratnou, příjemnou a zvídavou osobnost, která vytrvale usiluje o zákazníky a dokáže si je získat
  • ŘP B a ochota k cestování zejména Střední Čechy

Nabídka:

  • Ohodnocení včetně bonusů se pohybuje v průměru 60-75 tis. Kč
  • Auto, notebook, telefon
  • 5 týdnů D, stravenky, pojištění, jubilejní benefity, vánoční finanční dar apod.

Nástup možný ihned. Doporučené Lokality bydliště: Středočeský kraj, Praha západ, Praha východ,

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
  • Vzdělávací kurzy
  • Zaměstnanecké akcie
  • Kafetérie

Máte zájem o tuto nabídku? Odpovědět na inzerát

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2022 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena