Firemní asistentka / asistentka managementu

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp)
Lokalita Praha  Hybernská 2134/1, Nové Město, Praha, 110 00
Firma Lagerris a.s.
Kategorie Administrativa, zákaznický servis, Lidské zdroje a personální management, Management, Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, HR manager, Obchodní manažer / manažerka, Event manager
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyk. znalosti Český jazyk (Pokročilý B2)
Hrubá mzda 36.000 – 38.000 Kč

O nás

Jsme společnost zabývající se developerskou činností, investicemi, a mnohými jinými činnostmi napříč odvětvími. Společnost má za sebou několik desetiletí úspěšného působení na trhu. Investuje převážně na Slovensku a v České republice.

Hledáte stabilní zaměstnání? Jste ochotni čelit výzvám? Zvládáte dělat více věcí zároveň? Umíte mít věci rychle hotové? Pokud dostanete důležitý úkol, zvládnete ho samostatně a efektivně? Baví Vás různorodá práce? 

Nabízíme výjimečnou příležitost pro schopnou, inteligentní, čestnou a optimistickou osobu.🙂

Náplň práce:

Práce je různorodá s přesahem do všech možných oborů (HR, finance, event management ...), lze ji tedy zhruba rozdělit do několika hlavních oblastí:

Zajištění chodu recepce

  • Zodpovědnost za plynulý chodu firemní recepce a podílení se na fungování sekretariátu vedení společnosti
  • Vítání návštěv a to i na nejvyšší úrovni
  • Vyřizování a přepojování telefonů
  • Vaření kávy, zajišťování občerstvení / nápojů pro jednání
  • Organizace a udržování pořádku v zasedacích místnostech a společných prostorách
  • Vytváření příjemného prostředí pro kolegy i návštěvy
  • Zajištění kurýrů, rezervace v restauracích, objednání taxi, hotelů apod.
  • Příjem a vyřizování pošty - příprava, evidence a archivace firemní pošty, zajištění dosílky, odesílání pošty
  • Komunikace s dodavateli

Administrativa

  • Příprava podkladů a dokumentů k poradám
  • Evidence smluv, práce s registrem smluv, obchodní korespondence apod.
  • Formální schvalování faktur
  • Vyúčtování drobných výdajů - správa hotovosti (vedení pokladny)
  • Komunikace s orgány státní správy a místní samosprávy aj.
  • Zajišťování výpisů, překladů, apostil …
  • Kopírování, skenování …
  • Plnění operativních úkolů dle zadaných pokynů.

Podpora oddělení

  • Kontrola stavů zásob kancelářských potřeb, reklamních předmětů aj. a vyřizování jejích objednávek
  • Komunikace se členy představenstva, popřípadě s jednotlivými manažery společností mateřského holdingu a zbytkem manažerského týmu.
  • Tisk a kompletace smluv, zajištění podpisů a zajištění jejich ověření
  • Další ad hoc činnosti z oddělení
  • Podílení se na organizování firemních akcí nebo jejích řízení apod.
  • Komunikace se zaměstnanci, spolupracovníky a administrativní podpora HR (objednávání vizitek, organizace meetingů se zaměstnanci, předací protokoly a další)

Co od Vás očekáváme:

  • Preciznost,, zodpovědnost a diskrétnost při nakládání s informacemi je nutností
  • Reprezentativní  vystupování
  • Vytrvalost, odolnost vůči stresu a schopnost logického myšlení
  • Dobrou znalost práce na PC (Word, Excel aj.)
  • Časová flexibilita
  • Porozumění slovenštině a angličtině

Výhodou bude, pokud

  • Máte praxi na obdobné pozici
  • Umíte jiné než již zmíněné jazyky
  • VŠ vzdělání (i plánované – vítáno a podporováno)
  • Vyšší míra kreativity a zručnosti

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Perspektivní dlouhodobé zaměstnání na hlavní pracovní poměr
  • Možnost být součástí úspěšného a rostoucího holdingu, tedy stabilní zaměstnavatel
  • Atraktivní, útulné a dobře dostupné místo práce - kancelář ve vysoce unikátním prémiovém segmentu v centru Prahy.
  • Přátelským kolektiv
  • Motivující platové ohodnocení dle odvedené práce
  • Prostor pro osobní a profesní rozvoj
  • Práci na atraktivních projektech, zajímavá náplň práce (uplatnění kreativity)
  • Možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů
  • Nástup možný IHNED
  • Zajímavé zaměstnanecké benefitů (originální dárky 🎀🎁)
  • Pružnou pracovní dobu
  • Příspěvek na stravování, cafeterie, každý den ovoce na pracovišti
  • Společenské firemní akce
  • Péče o zaměstnance
  • Telefon, počítač, kancelářské zázemí
  • Využití produktů a služeb ve skupině

Vidíte se u nás?
V tom případě neváhejte a pošlete Váš životopis v českém jazyce s aktuální fotografií. Prosíme také o zaslání originálního motivačního dopisu, kterým nás přesvědčíte, že právě Vy jste naším novým kolegou/kolegyní.

Těšíme se na rozhovor s vysoce odpovědnými, čestnými a motivovanými kandidáty.

Naviděnou 😊 !

Benefity

  • Sickdays Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce Firemní akce
  • Pružná pracovní doba Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...) Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Kafetérie Kafetérie
  • Slevy na firemní zboží Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí Přátelské prostředí
  • Relax zóna Relax zóna
  • Občerstvení na pracovišti Občerstvení na pracovišti
Zobrazit výpis pracovních nabídek

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Přehledně: základní povinnosti zaměstnance

Přehledně: základní povinnosti zaměstnance

Práva a povinnosti zaměstnanců a zaměstnavatele upravuje zákoník práce. Dozvíte se, jaké jsou povinnosti zaměstnance podle zákoníku práce, jaká jsou jeho práva, a jaké povinnosti má zaměstnanec vůči svému zaměstnavateli.

Teambuilding z pohledu firmy i zaměstnance

Teambuilding z pohledu firmy i zaměstnance

Teambuilding - co to je, jak jej připravit? Dáme vám tipy na teambuilding, jednotlivé aktivity, i ty netradiční. Účastníte se teambuildingu? Poradíme vám, na co si dát pozor. Není to jen o zábavě.

Na co máte nárok při pracovním úrazu

Na co máte nárok při pracovním úrazu

Nahlásili jste pracovní úraz, zaměstnavatel potvrdil, že se o pracovní úraz jedná, s lékařem jste vyplnili potřebné dokumenty pro pojišťovnu. Víte, na co všechno máte nárok? Kdy zaměstnavatel nemusí odškodné vyplatit, nebo vyplatí jen část?

Dohoda o provedení práce a vše, co vás zajímá

Dohoda o provedení práce a vše, co vás zajímá

Existují dvě dohody, v tomto článku se dozvíte vše o dohodě o provedení práce. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním. Abyste měli kompletní informace, připojili jsme i vzor dohody o provedení práce. Po úpravě zákoníku práce dochází ke změnám u dohod, a my vám tyto změny jasně, stručně a srozumitelně představíme. Vzorová dohoda o provedení práce k tisku je pro vás zcela zdarma, můžete ji upravovat dle svých potřeb.

Jak najít práci nebo brigádu na mateřské dovolené

Jak najít práci nebo brigádu na mateřské dovolené

Jste rodičem na mateřské dovolené a chcete si přivydělat prací či brigádou? Poradíme vám, na jaké nabídky se zaměřit, kde a jak hledat, jak na pohovoru uspět.

Zapněte si kameru, začíná online pohovor

Zapněte si kameru, začíná online pohovor

V čem jsou hlavní rozdíly mezi osobním a online pohovorem, na co všechno se musíte dopředu připravit. Povíme si i o nejčastějších chybách, kterých byste se měli vyvarovat. Svá specifika má i čistě telefonický pohovor, bez videa, o kterých vám také řekneme, abyste byli připraveni na vše.

Top 20 ATS systémů, které hýbou HR

Top 20 ATS systémů, které hýbou HR

Systémů pro podporu náborů, takzvaných ATS (anglická zkratka “Applicant Tracking System”), či jim podobných, najdete na současném trhu nepřeberné množství. Všechny tyto softwary spojuje společný cíl - vylepšit administrativní a náborové procesy ve firmách tak, aby byly rychlé, efektivní a ušetřily personalistům čas. Jak vybrat ten, který bude nejvíce vyhovovat požadavkům vaší firmy vám v tomto článku sice neporadíme, ale najdete v něm praktický přehled nejznámějších náborových aplikací či softwarů, který aktuálně trh nabízí.

Jednoduché ukončení dohody o pracovní činnosti

Jednoduché ukončení dohody o pracovní činnosti

Uzavřeli jste se zaměstnavatelem dohodu, kterou chcete ukončit? Povíme si vše o ukončení dohody o pracovní činnosti. Kdy můžete podat výpověď z dohody o pracovní činnosti, kdy můžete zaměstnavatele požádat o podepsání dohody o ukončení dohody o pracovní činnosti a kdy máte právo podat okamžité zrušení dohody o pracovní činnosti.

Doporučující dopis od zaměstnavatele

Doporučující dopis od zaměstnavatele

Doporučující dopis do zaměstnání může být klíčový při rozhodování vašeho nového zaměstnavatele. Z dopisu zjistí, jaké jsou vaše silné stránky, na jakých projektech jste pracovali, jak jste zapadli do současného týmu a mnohem více.

Vše, co potřebujete vědět o rodičovské dovolené

Vše, co potřebujete vědět o rodičovské dovolené

S námi získáte základní přehled o tom, jak dlouho trvá rodičovská dovolená, kdy končí rodičovská dovolená, jak se vypočítává a jak správně postupovat při jejím ukončení. Přidáme také užitečné informace, jak zajistit hladký návrat do zaměstnání po rodičovské dovolené.

administrativa administrativní AJ akce aktuální asistent asistentka benefit Bor činnost dárky den developer dopis event evidence fotograf hlavní hodnocení HR investice IT kancelář kandidát komunikace Luže management manažer místo Most možnost náplň práce nová občerstvení obchodní odpovědnost ohodnocení ověření péče péče o zaměstnance plán plat plnění podpora pošty práce pracovní pracovní poměr pracovník práva prostředí protokol překlad příspěvek rozhovor rozvoj řízení SOU společnost společnosti správa stabilní stravování stres taxi telefon uplatnění vedení vyšší vzdělání zaměstnanec zaměstnání zaměstnavatel zaslání znalost Zruč životopis administrativní podpora cafeterie české činnosti člen daný díl dny dobro dokument finance firemní foto hotel informace jazyk jednání kolektiv kontrola manažerské místní motivační myšlení na pracovišti náplň obchod oblast obor oddělení odpovědný organizace osobní PC platové ohodnocení počítač poměr PR profesní projekt přátelský příjemné příležitost případ příprava schopnost součást správy stav trh tým úkol výdaj zaměstnanci zaměstnanecké
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena