- 32 000 – 34 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: areál LogisticPark ZDEMAR, Smetanova č.p. 683, Chabařovice.
Charakteristika pracovní činnosti: administrativní a organizační podpora managementu, vyřizování úkolů a přidělené agendy, zajištění provozních záležitostí, příprava podkladů, administrativní výpomoc na skladech (příjem/výdej zboží, dodací listy, skladové karty apod.), kontakt se zákazníkem.
Kvalifikační a odborné požadavky: ukončené středoškolské vzdělání, řidičský průkaz s oprávněním sk. B nutný – aktivní řidič podmínkou, pokročilá úroveň znalosti práce na PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet). Výhodou: praxe na obdobné pozici.
Osobnostní předpoklady: výborné verbální i písemné schopnosti prezentace, pracovní dynamika a proaktivní přístup, příjemné a kultivované vystupování, zvládání více úkolů najednou, odolnost vůči stresu, dobré organizační schopnosti, dotahování úkolů, schopnost referovat o práci, samostatnost, spolehlivost a loajalita, zodpovědnost, časová flexibilita. Jedná se o nekuřácké pracoviště!
Nabízíme: dobré finanční podmínky, slevu na firemní výrobky, podnikové stravování, příspěvek na stravování, sick days, náborový příspěvek, vzdělávací kurzy a školení, sociální program (např. příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění), firemní akce, stabilitu a zázemí společnosti, zajímavou práci v profesionálním a přátelském kolektivu, příjemné, moderní pracovní prostředí. Nástup je možný ihned nebo dohodou.
V případě zájmu zašlete svůj profesní životopis (nejlépe včetně fotografie) a reference na e-mail e-mail přes

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.