O nás
Pro firmu se silným zázemím a postavením na trhu, která se věnuje výrobě i obchodu včetně exportu, obsazujeme pozici Koordinátora servisu. Hledáme technický profil uchazeče, který se orientuje v procesech servisního oddělení, je komunikativní a hovoří také anglicky.
Náplň práce:
- podílení se na nastavování a spravování procesů servisního oddělení
- spolupráce na plánování a dodržování rozpočtu
- koordinace servisních kapacit a jejich plánování
- dohled nad fungováním servisního skladu
- zpracování administrativy, reporting
- dodržování postupů stanovených v rámci systému řízení údržby
Profil uchazeče:
- odborná praxe na podobné pozici technického zaměření
- komunikativní znalost jazyka anglického (denní kontakt se zahraničím)
- znalost práce na PC - MS Office (zvláště Excel)
- technické myšlení, organizační schopnosti, komunikativnost, asertivita
- orientace v oboru pneumatiky, mechaniky, čtení technických výkresů
- řidičský průkaz sk. B
- zkušenosti s vedením kolektivu
Co Vám můžeme nabídnout:
- hlavní pracovní poměr s nástupem možným ihned
- pružnou pracovní dobu, mobil, notebook
- jazykové kurzy, odborné a rozvojové vzdělávání
- 26 dnů dovolené, 13. plat, firemní akce
- příspěvek na stravování/stravenky, na životní pojištění nebo penzijní připojištění
- Cafeterii, občerstvení na pracovišti
- zázemí výroby a kanceláří: Česká Třebová
Jestliže Vás tato pozice oslovila, zašlete nám svůj životopis s kontakty, ať se můžeme spojit a probrat detailní informace. Třeba hledáme právě Vás!