
PPL CZ s.r.o.
Specialista majetku
O nás

PPL CZ patří mezi nejvýznamnější přepravce zásilek na českém trhu už od roku 1995. Kromě doručování pro firmy a podnikatele nabízí řešení i pro soukromé osoby se službou Balík pro tebe. PPL CZ se specializuje na balíkovou přepravu nejen po ČR, ale i do celé Evropy. Zaměstnává přes 1000 pracovníků a 2000 řidičů, kteří doručí desítky milionů zásilek ročně.
Otevřeli jsme další pozici Specialisty majetku, ale tentokrát pro naše parcelboxy. Pozice je pro tebe ideální, pokud umíš řešit více úkolů naráz, jsi organizačně schopný/á a aktivní řidič/ka. Oceníme také praxi s evidencí a inventarizací majetku a účetní znalosti.
Co bude náplní Tvé práce?
- Vedeš kompletní evidenci boxů včetně zohlednění všech uskutečněných změn a kontroly správnosti údajů v účetnictví.
- Kontroluješ příjem dodaných modulů na sklad (sériová čísla modulů - odsouhlasení správné návaznosti na faktury).
- Distribuuješ evidenční štítky majetku.
- Provádíš inventuru modulů vedených na skladě dodavatele s účetní evidencí.
- Pomáháš při instalaci nových boxů, což obnáší evidenci a kontrolu instalací, zpracování podkladů pro pořízení instalací do účetnictví.
- Spolupracuješ na změnách u již nainstalovaných boxů (reinstalace, přesuny, výměny, likvidace, odebrání/přidání modulu atd.) – evidence a kontrola, zpracování podkladů pro zanesení změn v účetnictví.
- Monitoruješ vícenáklady k pořízení (např. st. příprava, polepy) – kontrola dodaných podkladů od dodavatelů a zpracování podkladu pro zhodnocení boxů v účetnictví.
- Eviduješ škodní události – vedeš evidenci a zajištění její návazností na účetnictví (dodávání příslušných dokladů pro hlášení škod na pojišťovnu, Policii ČR).
- Tvůj dobrý kamarád bude Excel, ve kterém budeš dělat hodně tabulek.
Co od Tebe potřebujeme?
- Máš minimálně středoškolské vzdělání (ideálně obchodního zaměření).
- Jsi pečlivý člověk, který si po sobě práci zkontroluje, umí si dobře zorganizovat čas, stanovit priority a reagovat na ad hoc situace.
- Cítíš se dobře mezi lidmi, jsi komunikativní, máš příjemné vystupování a nepotřebuješ, aby tě celý den někdo hlídal.
- Umíš velmi dobře pracovat s Excelem, ve kterém víš, jak použít vyhledávací funkce, popř. jak si věci ulehčit. To, co zatím neumíš, si umíš sám/a vyhledat a chceš se naučit něco nového.
- Máš řidičák sk. B a už máš něco naježděno. Neboj, nebudeš jezdit často, ale čas od času je důležité fyzicky navštěvovat jednotlivá depa. V současnosti máme 24 dep po celé ČR a 2 centrální překladiště.
Co oceníme?
- Praxi s evidencí majetku a fyzickou inventurou, znalost účetnictví.
A co Ti na oplátku nabízíme my?
- Možnost profesního rozvoje a kariérního růstu ve skupině DHL Group;
- 13. mzdu;
- každoroční valorizaci mzdy;
- až 7 dní benefitního volna MyDAY;
- e-stravenky v hodnotě 150 Kč s možností navýšení (55 % hradí zaměstnavatel, 45 % doplácí zaměstnanec);
- benefitní systém Pluxee Cafeteria, kam zaměstnancům přidáváme další benefity;
- vzdělávací kurzy a školení, včetně příspěvku na jazykové vzdělávání;
- věrnostní bonus po odpracovaných letech;
- zvýhodněné nabídky našich partnerů (Shell karta, Makro karta, zvýhodněná MultiSport karta, Alza benefit, výhodný tarif od O2 a T-Mobile, ad.);
- možnost nákupu akcií DHL Group se slevou, a podílet se tak na úspěchu společnosti;
- firemní akce a další.
Doplňující informace:
Nástup: Ihned nebo dohodou
Místo pracoviště: Nákupní 389/1, Praha – Štěrboholy, 102 00
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- 13., případně 14. plat
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na vzdělávání