- 43 000 – 51 000 Kč
- Plný úvazek

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Máte zkušenosti s programem SAP v oblasti logistiky nebo výroby? Hledáme nadšeného kolegu/kolegyni, který se nebojí výzev a chce aktivně přispět k zavádění systému SAP ve výrobním prostředí. Od testování procesů, přes podporu koncových uživatelů.
* Účast a podpora při implementaci systému SAP v oblastech logistiky a výroby
* Testování procesů v systému SAP včetně analýzy chyb a řešení problémů
* Vytváření školicích dokumentů pro systém SAP EWM včetně provádění školení zaměstnanců
* Podpora závodů během zaváděcích fází systému SAP
* První kontaktní osoba pro koncové uživatele po spuštění systému
* Analýza procesů a modelování procesů
* Příprava kmenových dat
* Analýza odchylek
SŠ z oblasti logistiky nebo ekonomického směru
* Komunikativní znalost německého nebo anglického jazyka (min. B1)
* Zkušenosti v logistice výrobní společnosti, ideálně v automobilovém průmyslu
* Spolehlivost, zodpovědnost a flexibilita
* Dobrá znalost práce na PC
* Základní znalost SAP EWM, MM
* Ochota cestovat
* Příjemné pracovní prostředí a přátelskou atmosféru
* Zajímavé finanční ohodnocení dle prokazatelných zkušeností, v rozmezí 50.000 – 70.000 Kč
* 13. mzdu - příspěvek na dovolenou a Vánoce
* Věrnostní odměny
* Kvartální bonusy navázané na výkon

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.