- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Příležitost pro markeťáky u tradičního českého výrobce nejen pracovních oděvů - firmy Cerva!
Podílejte se na zajímavých projektech pro český i zahraniční trh.
Budete součástí týmu marketingové komunikace na naší centrále v Jenči u Prahy, který v součinnosti s grafickým, online a produktovým oddělením koordinuje projekty na českém i zahraničním trhu.
Vaší prací bude především realizace marketingové strategie společnosti, řízení projektů pro centrálu a pobočky, budete zodpovídat za tisk a výrobu reklamních materiálů a předmětů a spolupracovat na PPT prezentacích.
Také budete koordinovat eventy pro zákazníky – nečeká vás tedy jen sezení na poradách, ale zajímavá a pestrá práce.
Ideální posila našeho týmu má výborné prezentační a komunikační dovednosti, pokročilou znalost MS Office (Word, Excel, PowePoint) a alespoň 2 roky zkušeností v marketingu. Při komunikaci se zahraničními pobočkami využijete také angličtinu.
Přidáte se do skvělého kolektivu, který se utužuje na firemních akcích. Svou mzdu můžete ovlivnit díky motivujícímu bonusovému systému. Flexibilita je dnes důležitá, proto máme klouzavou pracovní dobu a možnost práce z domova.
Dále se můžete těšit na:
- týden dovolené navíc
- zdravotní volno 5 dní ročně
- zaměstnanecké slevy
- příspěvek na stravování
- Multisport kartu
- příspěvek na penzijní připojištění
- jazykové kurzy
a další.
Neváhejte a ozvěte se nám prostřednictvím odpovědního tlačítka nebo na uvedené kontakty!
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.