- 47 000 – 69 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Naším klientem je nadnárodní automotive společnost sídlící na Brandýsku, která do svých řad hledá nového kolegu/kolegyni do oddělení financí.
Máte zkušenost s prací v ERP systému, máte mírně pokročilou znalost AJ a jste týmový hráč/ka? Pak hledáme právě vás…
Co Vás čeká?
Komunikace s naším Shared Services Center a dodavateli / odběrateli.
Aktivní spolupráce na řešení pohledávek s kolegy napříč společností.
Odpovědnost za svěřenou agendu a kontrola zůstatků / pohybů na svěřených účtech.
Závěrkové operace a reporting (příprava a kontrola zaúčtování dokladů).
Zpracování analýz a příprava podkladů pro správné zaúčtování.
Ruční vystavování faktur na základě příkazů k fakturaci.
Příprava podkladů pro statistické výkazy (ČSÚ a ČNB) a pro interní / externí audit a kontroly.
Vyúčtovávání služebních cest a výdajů zaměstnanců.
Jak si vás představujeme?
Máte SŠ vzdělání ekonomického směru.
Nechybí vám praxe na pozici finanční účetní ve výrobní společnosti.
Účetní metody a daňové předpisy máte v malíčku.
Máte zkušenosti s prací v ERP systému, nejlépe SAP.
Ovládáte AJ min. na úrovni B2 (pro emailovou komunikaci se Shared Services Center v zahraničí).
Jste týmový hráč.
Co vám můžeme nabídnout?
Zkrácenou pracovní dobu na 37,5 hod./týden a pružnou pracovní dobu (pevné jádro 9:00 – 14:30 hod).
Týden dovolené navíc (celkem 5 týdnů dovolené).
Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 700,– Kč měsíčně.
700,– Kč měsíčně do Cafeteria systému a roční bonus ve výši až 18.000,– Kč.
Jednorázové odměny za doporučení nových zaměstnanců ve výši až 30.000,– Kč.
Dotované závodní stravování a jídelnu s možností venkovního posezení, kde se dobře najíte.
Výhodnější mobilní tarif pro Vás i pro Vaše rodinné příslušníky.
Věrnostní bonusy pro zaměstnance od 3 odpracovaných let dále.
Firemních akce pro zaměstnance.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?