- 32 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Naším klientem je nadnárodní automotive společnost sídlící na Brandýsku, která do svých řad hledá nového kolegu/kolegyni do oddělení financí.
Máte zkušenost s prací v ERP systému, máte mírně pokročilou znalost AJ a jste týmový hráč/ka? Pak hledáme právě vás…
Co Vás čeká?
Komunikace s naším Shared Services Center a dodavateli / odběrateli.
Aktivní spolupráce na řešení pohledávek s kolegy napříč společností.
Odpovědnost za svěřenou agendu a kontrola zůstatků / pohybů na svěřených účtech.
Závěrkové operace a reporting (příprava a kontrola zaúčtování dokladů).
Zpracování analýz a příprava podkladů pro správné zaúčtování.
Ruční vystavování faktur na základě příkazů k fakturaci.
Příprava podkladů pro statistické výkazy (ČSÚ a ČNB) a pro interní / externí audit a kontroly.
Vyúčtovávání služebních cest a výdajů zaměstnanců.
Jak si vás představujeme?
Máte SŠ vzdělání ekonomického směru.
Nechybí vám praxe na pozici finanční účetní ve výrobní společnosti.
Účetní metody a daňové předpisy máte v malíčku.
Máte zkušenosti s prací v ERP systému, nejlépe SAP.
Ovládáte AJ min. na úrovni B2 (pro emailovou komunikaci se Shared Services Center v zahraničí).
Jste týmový hráč.
Co vám můžeme nabídnout?
Zkrácenou pracovní dobu na 37,5 hod./týden a pružnou pracovní dobu (pevné jádro 9:00 – 14:30 hod).
Týden dovolené navíc (celkem 5 týdnů dovolené).
Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 700,– Kč měsíčně.
700,– Kč měsíčně do Cafeteria systému a roční bonus ve výši až 18.000,– Kč.
Jednorázové odměny za doporučení nových zaměstnanců ve výši až 30.000,– Kč.
Dotované závodní stravování a jídelnu s možností venkovního posezení, kde se dobře najíte.
Výhodnější mobilní tarif pro Vás i pro Vaše rodinné příslušníky.
Věrnostní bonusy pro zaměstnance od 3 odpracovaných let dále.
Firemních akce pro zaměstnance.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.