- 31 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Naším klientem je nadnárodní automotive společnost sídlící na Brandýsku, která do svých řad hledá nového kolegu/kolegyni do oddělení financí.
Máte zkušenost s prací v ERP systému, máte mírně pokročilou znalost AJ a jste týmový hráč/ka? Pak hledáme právě vás…
Co Vás čeká?
Komunikace s naším Shared Services Center a dodavateli / odběrateli.
Aktivní spolupráce na řešení pohledávek s kolegy napříč společností.
Odpovědnost za svěřenou agendu a kontrola zůstatků / pohybů na svěřených účtech.
Závěrkové operace a reporting (příprava a kontrola zaúčtování dokladů).
Zpracování analýz a příprava podkladů pro správné zaúčtování.
Ruční vystavování faktur na základě příkazů k fakturaci.
Příprava podkladů pro statistické výkazy (ČSÚ a ČNB) a pro interní / externí audit a kontroly.
Vyúčtovávání služebních cest a výdajů zaměstnanců.
Jak si vás představujeme?
Máte SŠ vzdělání ekonomického směru.
Nechybí vám praxe na pozici finanční účetní ve výrobní společnosti.
Účetní metody a daňové předpisy máte v malíčku.
Máte zkušenosti s prací v ERP systému, nejlépe SAP.
Ovládáte AJ min. na úrovni B2 (pro emailovou komunikaci se Shared Services Center v zahraničí).
Jste týmový hráč.
Co vám můžeme nabídnout?
Zkrácenou pracovní dobu na 37,5 hod./týden a pružnou pracovní dobu (pevné jádro 9:00 – 14:30 hod).
Týden dovolené navíc (celkem 5 týdnů dovolené).
Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 700,– Kč měsíčně.
700,– Kč měsíčně do Cafeteria systému a roční bonus ve výši až 18.000,– Kč.
Jednorázové odměny za doporučení nových zaměstnanců ve výši až 30.000,– Kč.
Dotované závodní stravování a jídelnu s možností venkovního posezení, kde se dobře najíte.
Výhodnější mobilní tarif pro Vás i pro Vaše rodinné příslušníky.
Věrnostní bonusy pro zaměstnance od 3 odpracovaných let dále.
Firemních akce pro zaměstnance.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.