- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jedná se o zadávání admin činností a lehčí výpomoc pro HR. Např správa databáze, atp.
Це стосується введення дій адміністратора та спрощення допомоги для HR. Наприклад, управління базою даних тощо.
Mzda uvedena v čistém / зарплата нетто
- znalost českého jazyka na úrovni - A2, B1
- znalost práce MS Office
- zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, proaktivita
Що нам потрібно:
- знання чеської мови на рівні - A2, B1
- знання MS Office
- відповідальність, самостійність, надійність, ініціативність
- обробка даних в базі даних
ми можемо надати вам житло - безкоштовно
- офіційне працевлаштування
Графік роботи 8 годин, 170 крон на годину
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.