Místo výkonu práce: Žižkova č.p. 589/250, Trmice.
Pracovní náplň: telefonická komunikace se zákazníky: příjem hlášených poruch (incidentů), provedení jejich základní diagnostiky se zákazníkem, záznam incidentu do systému zaměstnavatele a jeho předání servisnímu technikovi, dále dohled nad délkou řešení incidentu a jejich uzavírání, zpětná kontrola vyřešení, nabídka služeb společnosti, kontrola platební morálky zákazníků.
Požadujeme: znalost práce na PC, Word, Excel, dobré komunikační schopnosti, příjemný mluvený projev bez vad řeči, samostatnost, zodpovědnost, odolnost vůči stresu, prozákaznický přístup, vstřícné vystupování.
Výhodou: orientace v telekomunikacích, pozitivně laděná osobnost.
Nabízíme: Příspěvek na stravování, provize z uzavřených obchodů, po zapracování a vykazování dobrých výsledků možnost příspěvku na penzijní či životní pojištění, internet, telefonní linka, mobilní telefon, nákup HW a SW se slevou
Zájemci se mohou hlásit telefonicky nebo na e-mail.



