- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Místo výkonu práce: Chrudim
Charakteristika pracovní pozice: koordinuje činnost odboru v rozsahu působnosti úřadu územního plánování, koordinuje a realizuje strategické dokumenty města, koordinuje činnosti jednotlivých odborů úřadu na úseku strategického plánování a spolupracuje s výbory Zastupitelstva města a komisemi Rady města dotčenými strategickým plánováním, zajišťuje tvorbu koncepcí regionálního rozvoje, regionální politiky, koordinaci rozvoje území, spolupráci se sousedními regiony v koncepční a plánovací činnosti v souladu s principy trvale udržitelného rozvoje, aktivně se účastní procesů strategického a prostorového plánování na úrovni území regionu, jednotlivých mikroregionů, území Pardubického kraje, Hradecko – pardubické aglomerace, zabezpečuje metodickou a odbornou činnost v jednotlivých programech státní podpory, realizovaných prostřednictvím státního rozpočtu a státních fondů, prostřednictvím energetického manažera vytváří energetickou politiku města s cílem efektivního řízení a snižování spotřeby energie, zajišťuje a koordinuje činnost architekta města, zajišťuje možnosti získávání finančních prostředků z dotačních titulů, vypracovává žádosti o dotace, zajišťuje vyúčtování dotačních prostředků, uzavírá smlouvy o poskytnutí dotace za město Chrudim, koordinuje činnost úseku Zdravého města a místní Agendy 21
POŽADAVKY: minimálně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu ekonomického nebo technického zaměření nebo v oboru regionální rozvoj, rozvoj lidských zdrojů, projektové a finanční řízení, právo, veřejná správa a regionální ekonomika; alespoň tříletá praxe ve veřejné správě v oblasti rozvoje území, přípravy a realizace projektů, strategického plánování, v oblasti rozvoje lidských zdrojů, případně v oblasti územního plánování, základní orientace v platném znění právních předpisů z oblasti veřejné správy: zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, zákon č. 248/2000 Sb., o podpoře regionálního rozvoje, zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, zákon č. 320/2001, o finanční kontrole; výborná znalost práce na PC (samozřejmostí je znalost operačního systému MS Windows, software MS Office, práce s GIS); znalost psaní projektů a čerpání dotací z fondů EU a z jiných zdrojů; organizační, komunikační a prezentační dovednosti, umění jednat s lidmi, schopnost samostatného rozhodování a vysokého pracovního nasazení, zvládání konfliktních situaci, časová flexibilita, ochota k dalšímu vzdělávání; zkušenost s vedením pracovního kolektivu; řidičský průkaz skupiny B – nutnost řídit služební vozidlo
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, motivační finanční ohodnocení (po zapracování osobní příplatek, mimořádné odměny), pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů placeného zdravotního volna, podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání, výhodné telefonní tarify, elektronickou stravenkovou kartu s příspěvkem zaměstnavatele 80 Kč na 1 jídlo, příspěvek k penzijnímu připojištění nebo životnímu pojištění zaměstnanců, možnost návratných bezúročných půjček ze sociálního fondu, program zaměstnaneckých benefitů
První kontakt učiňte, prosím, na výběrovém řízení.
Vzor přihlášky a čestného prohlášení je zveřejněn na webové stránce města www.chrudim.eu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?