- 14 000 – 16 000 Kč
- Zkrácený úvazek
Místo výkonu práce: Chrudim
Charakteristika pracovní pozice: koordinuje činnost odboru v rozsahu působnosti úřadu územního plánování, koordinuje a realizuje strategické dokumenty města, koordinuje činnosti jednotlivých odborů úřadu na úseku strategického plánování a spolupracuje s výbory Zastupitelstva města a komisemi Rady města dotčenými strategickým plánováním, zajišťuje tvorbu koncepcí regionálního rozvoje, regionální politiky, koordinaci rozvoje území, spolupráci se sousedními regiony v koncepční a plánovací činnosti v souladu s principy trvale udržitelného rozvoje, aktivně se účastní procesů strategického a prostorového plánování na úrovni území regionu, jednotlivých mikroregionů, území Pardubického kraje, Hradecko – pardubické aglomerace, zabezpečuje metodickou a odbornou činnost v jednotlivých programech státní podpory, realizovaných prostřednictvím státního rozpočtu a státních fondů, prostřednictvím energetického manažera vytváří energetickou politiku města s cílem efektivního řízení a snižování spotřeby energie, zajišťuje a koordinuje činnost architekta města, zajišťuje možnosti získávání finančních prostředků z dotačních titulů, vypracovává žádosti o dotace, zajišťuje vyúčtování dotačních prostředků, uzavírá smlouvy o poskytnutí dotace za město Chrudim, koordinuje činnost úseku Zdravého města a místní Agendy 21
POŽADAVKY: minimálně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu ekonomického nebo technického zaměření nebo v oboru regionální rozvoj, rozvoj lidských zdrojů, projektové a finanční řízení, právo, veřejná správa a regionální ekonomika; alespoň tříletá praxe ve veřejné správě v oblasti rozvoje území, přípravy a realizace projektů, strategického plánování, v oblasti rozvoje lidských zdrojů, případně v oblasti územního plánování, základní orientace v platném znění právních předpisů z oblasti veřejné správy: zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, zákon č. 248/2000 Sb., o podpoře regionálního rozvoje, zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, zákon č. 320/2001, o finanční kontrole; výborná znalost práce na PC (samozřejmostí je znalost operačního systému MS Windows, software MS Office, práce s GIS); znalost psaní projektů a čerpání dotací z fondů EU a z jiných zdrojů; organizační, komunikační a prezentační dovednosti, umění jednat s lidmi, schopnost samostatného rozhodování a vysokého pracovního nasazení, zvládání konfliktních situaci, časová flexibilita, ochota k dalšímu vzdělávání; zkušenost s vedením pracovního kolektivu; řidičský průkaz skupiny B – nutnost řídit služební vozidlo
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, motivační finanční ohodnocení (po zapracování osobní příplatek, mimořádné odměny), pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů placeného zdravotního volna, podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání, výhodné telefonní tarify, elektronickou stravenkovou kartu s příspěvkem zaměstnavatele 80 Kč na 1 jídlo, příspěvek k penzijnímu připojištění nebo životnímu pojištění zaměstnanců, možnost návratných bezúročných půjček ze sociálního fondu, program zaměstnaneckých benefitů
První kontakt učiňte, prosím, na výběrovém řízení.
Vzor přihlášky a čestného prohlášení je zveřejněn na webové stránce města www.chrudim.eu.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.