- 70 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Chrudim
NÁPLŇ PRÁCE: Vede oddělení regionálního rozvoje a odpovídá za jeho činnost, zejména: přípravu, koordinaci a realizaci strategických dokumentů města, koordinaci činnosti jednotlivých odborů úřadu na úseku strategického plánování, přípravu a tvorbu koncepcí regionálního rozvoje, regionální politiky, aktivní účast v procesech strategického a prostorového plánování na území mikroregionů, Pardubického kraje i Hradecko, pardubické aglomerace, přípravu žádostí o dotace a následnou administraci dotovaných projektů v realizaci a udržitelnosti v jednotlivých programech státní podpory, realizovaných prostřednictvím operačních programů EU, státního rozpočtu a státních fondů a rozpočtu Pardubického kraje, řízení energetického manažera města, prezentaci průmyslových zón města potencionálním investorům, správu Fondu obnovy majetku a správu městského informačního systému, agendu sociálních pohřbů
POŽADAVKY: vzdělání vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického nebo technického zaměření nebo v oboru regionální rozvoj, rozvoj lidských zdrojů, projektové a finanční řízení, právo, veřejná správa a regionální ekonomika; základní orientace v platném znění právních předpisů z oblasti veřejné správy: zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, zákon č. 248/2000 Sb., o podpoře regionálního rozvoje, zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole; výborná znalost práce na PC (samozřejmostí je znalost operačního systému MS Windows, software MS Office, práce s GIS); minimálně 5 let praxe v přípravě a administraci projektů a v čerpání dotací z fondů EU a jiných zdrojů; organizační, komunikační a prezentační dovednosti, umění jednat s lidmi, schopnost samostatného rozhodování a vysokého pracovního nasazení, zvládání konfliktních situaci, časová flexibilita, ochota k dalšímu vzdělávání; řidičský průkaz skupiny B, nutnost řídit služební vozidlo
Přihlášku s připojenými doklady je možno podávat v písemné podobě do 27. 3. 2023 a to, buď osobně vedoucí Odboru kanceláře tajemníka (budova Městského úřadu Chrudim, Pardubické ul. 67, I. patro, kancelář č. 240) nebo formou poštovní zásilky (na obálku uveďte „Výběrové řízení – vedoucí odd. regionálního rozvoje“) na adresu: Městský úřad Chrudim Ing. Jitka Kandusová vedoucí Odboru kanceláře tajemníka Resselovo nám. 77 537 16 Chrudim
Vzor přihlášky je zveřejněn na webové stránce města www.chrudim.eu. Při podání přihlášky prostřednictvím pošty se za datum doručení přihlášky považuje datum uvedené na podacím razítku pošty. Později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení. Přihlášky nelze zasílat elektronickou poštou.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?