Specialista pro zákazníky (m/ž)
- Hradec Králové
- Go Digital! s.r.o.
-
Benefity:
- ...
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | jiný |
Lokalita | Chrudim |
Firma | Město Chrudim |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Management, Vedoucí týmu / Team leader |
Hrubá mzda | 25.280 – 37.710 Kč |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Místo výkonu práce: Chrudim
NÁPLŇ PRÁCE: Vede oddělení regionálního rozvoje a odpovídá za jeho činnost, zejména: přípravu, koordinaci a realizaci strategických dokumentů města, koordinaci činnosti jednotlivých odborů úřadu na úseku strategického plánování, přípravu a tvorbu koncepcí regionálního rozvoje, regionální politiky, aktivní účast v procesech strategického a prostorového plánování na území mikroregionů, Pardubického kraje i Hradecko, pardubické aglomerace, přípravu žádostí o dotace a následnou administraci dotovaných projektů v realizaci a udržitelnosti v jednotlivých programech státní podpory, realizovaných prostřednictvím operačních programů EU, státního rozpočtu a státních fondů a rozpočtu Pardubického kraje, řízení energetického manažera města, prezentaci průmyslových zón města potencionálním investorům, správu Fondu obnovy majetku a správu městského informačního systému, agendu sociálních pohřbů
POŽADAVKY: vzdělání vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického nebo technického zaměření nebo v oboru regionální rozvoj, rozvoj lidských zdrojů, projektové a finanční řízení, právo, veřejná správa a regionální ekonomika; základní orientace v platném znění právních předpisů z oblasti veřejné správy: zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, zákon č. 248/2000 Sb., o podpoře regionálního rozvoje, zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole; výborná znalost práce na PC (samozřejmostí je znalost operačního systému MS Windows, software MS Office, práce s GIS); minimálně 5 let praxe v přípravě a administraci projektů a v čerpání dotací z fondů EU a jiných zdrojů; organizační, komunikační a prezentační dovednosti, umění jednat s lidmi, schopnost samostatného rozhodování a vysokého pracovního nasazení, zvládání konfliktních situaci, časová flexibilita, ochota k dalšímu vzdělávání; řidičský průkaz skupiny B, nutnost řídit služební vozidlo
Přihlášku s připojenými doklady je možno podávat v písemné podobě do 27. 3. 2023 a to, buď osobně vedoucí Odboru kanceláře tajemníka (budova Městského úřadu Chrudim, Pardubické ul. 67, I. patro, kancelář č. 240) nebo formou poštovní zásilky (na obálku uveďte „Výběrové řízení – vedoucí odd. regionálního rozvoje“) na adresu: Městský úřad Chrudim Ing. Jitka Kandusová vedoucí Odboru kanceláře tajemníka Resselovo nám. 77 537 16 Chrudim
Vzor přihlášky je zveřejněn na webové stránce města www.chrudim.eu. Při podání přihlášky prostřednictvím pošty se za datum doručení přihlášky považuje datum uvedené na podacím razítku pošty. Později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení. Přihlášky nelze zasílat elektronickou poštou.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Řekneme si vše o sick day, co to je, kdo určuje podmínky pro čerpání dne na zotavenou, jak je sick day proplácený.
Všichni jsme o diskriminaci slyšeli. Pojďme si vysvětlit, co to diskriminace je, jaké nejčastější typy diskriminace existují. Ukážeme si konkrétní příklady. Vysvětlíme si tři kroky, kterými se můžete proti diskriminaci bránit. A na závěr si řekneme, co diskriminace není.
Kdy je nejlepší čas zajít za šéfem, že chcete navýšit plat? Jak konkrétně si o navýšení říci? Ukážeme i věty, které mohou vaše vyjednávání o vyšším platu zničit. Co když firma přidat nechce nebo nemůže?
Specifickou interní směrnicí zaměstnavatele je pracovní řád, který zaměstnancům upřesňuje jejich povinnosti. Každá společnost by měla mít svůj pracovní řád, se kterým všechny své zaměstnance seznámí. Proto jsme pro vás připravili kompletní pracovní řád, který si můžete zdarma stáhnout a upravit dle potřeb své společnosti.
Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?
Až 50 000 Kč na získání nové nebo zvýšení, rozšíření či prohloubení dosavadní kvalifikace, jinými slovy odborné způsobilosti. Povíme si, jaké jsou podmínky pro uchazeče, jak podat žádost a jak dále postupovat, aby byl kurz uhrazen Úřadem práce.
Uchazečů o pozici je hodně, proto váš životopis musí být perfektní, aby budoucího zaměstnavatele zaujal. Pojďme si ukázat rozdíly v životopisech. Zodpovíme vaši otázku “jak udělat životopis”. Podělíme se s vámi o tipy a triky personalistů. Ulehčíme vám práci s psaním životopisu. Šablona, neboli předloha, životopisu v češtině a angličtině je pro vás připravena ke stažení zdarma.
Zaměstnavatel určuje čerpání dovolené svých zaměstnanců. Zjistěte, kdy může zaměstnavatel zrušit dovolenou, i tu, kterou již máte zaplacenou, nebo vás v průběhu dovolené z ní odvolat zpět do práce. Ukážeme vám, co všechno následně zaměstnavatel musí zaplatit.
Jakékoliv ukončení pracovní poměru není snadné, proto jsme pro vás připravili detailní vysvětlení kdy a jakým způsobem můžete ukončit svou dohodu o provedení práce. Až si vyberete způsob ukončení dohody o provedení práce, budete mít k dispozici vzor ukončení dohody o provedení práce, a to zdarma a v editovatelné podobě s nápovědami, co a kam vyplnit.
Ukážeme vám, kdo může ve společnosti výpověď převzít, a dva způsoby, jak si nechat přijetí výpovědi zaměstnavatelem potvrdit. Poradíme vám, jak postupovat, pokud váš zaměstnavatel odmítl převzít výpověď.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje