- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
PRODUKČNÍ OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ – Místo výkonu práce: Karlštejn. Nástup možný ihned. Náplň práce: administrativní činnost, komunikace s klienty i obchodními zástupci, celodenní práce s informačním systémem, zadávání podkladů pro cenové poptávky, komunikace s kalkulačním oddělením. Požadujeme: pečlivost, přesnost, samostatnost, pracovitost, práce s informačním systémem a programy EXCEL, WORD, POWER POINT, anglický jazyk na úrovni B2 podmínkou, německý jazyk výhodou. Zaměstnanecké výhody: dobré platové ohodnocení, roční odměny, dotované obědy, firemní akce pro zaměstnance. Kontakt:: e-mailem.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.