- 32 000 – 34 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Muzeum loutkářských kultur v Chrudimi vyhlašuje výběrové řízení na pozici PR/produkční v oddělení pro práci s veřejností, oddělení PR a edukace, akce pro veřejnost.
Místo výkonu práce: Chrudim, Břetislavova 74
Nástup: 2. ledna 2025 nebo dle dohody
Termín pro podání přihlášky: do 15. 10. 2024
Vybraní uchazeči budou pozváni na ústní pohovory.
Způsob zpracování přihlášky:
Přihláška do výběrového řízení (jméno, bydliště, telefon, e-mail), motivační dopis, strukturovaný životopis, kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Uchazeč předloží jako ukázku své práce propagačního text ke stálé expozici MLK pro umístění na webové stránky MLK.
Pozn.: Úředně ověřené kopie o dosaženém vzdělání a výpis z trestního rejstříku bude třeba dodat před podpisem pracovní smlouvy.
Přihlášky označené VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ zasílejte na uvedenou kontaktní poštovní či e-mailovou adresu. Přihlášky lze odevzdávat také osobně na pokladně Muzea loutkářských kultur.
Neúplné přihlášky budou vyřazeny.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit či neobsadit pozici žádným z kandidátů.
Informace o zpracování osobních údajů pro uchazeče o zaměstnání:
Poskytnuté osobní údaje bude MLK zpracovávat výhradně pro účely tohoto výběrového řízení, a to v souladu s právními předpisy upravujícími ochranu osobních údajů. Bližší informace o zpracování osobních údajů naleznete na www.puppets.cz. Uvedením své e-mailové adresy a telefonního čísla v přihlášce dává uchazeč souhlas s jejich zpracováním za účelem zefektivnění komunikace v rámci výběrového řízení (vyrozumění o termínech pohovorů, výzva k doplnění přihlášky, apod.). Osobní údaje uchazeče nebudou poskytnuty třetí osobě. Osobní údaje budou uchovávány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?