- 70 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek

Provádění technického dozoru, kontrola realizace stavebních prací; Příprava a vedení příslušné dokumentace; Jednání s orgány státní správy a ostatních institucí; Výběrová řízení na dodavatele díla; Zajišťuje činnosti při administraci a zajišťování grantů a dotací: vypracování žádostí o dotace, dohlíží na jejich čerpání v souladu s podmínkami grantů, provádí vyúčtování poskytnutých dotací, Zodpovědnost za realizaci požární ochrany staveb (převážně kostelů);
Spolupodílí se na procesu připomínkování a schvalování spisů stavebního oddělení
Autorizace – oprávnění provádět technický dozor stavebníka dle zákona 360/1992 Sb.
(umožňujeme uchazečům si tuto autorizaci doplnit v průběhu pracovního poměru); Schopnost a zájem vykonávat administrativní práce; Orientace v problematice čerpání dotací výhodou;
Orientace v realizaci veřejných zakázek dle zákona 134/2016 Sb. (obvykle se jedná o veřejné zakázky malého rozsahu a zjednodušené podlimitní řízení); Výhodou je zkušenost v oblasti oprav historických objektů; Právní a ekonomické povědomí; Uživatelská znalost práce na PC – MS Office; Řidičský průkaz skupiny B.
Aktivní orientace v církevním prostředí výhodou; Podmínkou uzavření pracovního poměru je nevykonávání shodné pracovní činnosti jako OSVČ
Cítíte-li se touto nabídkou osloveni a splňujete-li uvedené požadavky, zašlete svůj životopis spolu s motivačním dopisem a referencemi (s uvedenými realizovanými projekty) do 12.6. 2021 na adresu: e-mail přes
Biskupství královéhradecké si vyhrazuje právo prodloužit výběrové řízení, případně neobsadit pracovní pozici, pokud uchazeči nenaplní očekávání organizace.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?