- do 36 009 Kč
- Plný úvazek

Zástupce/-kyně vedoucí/-ho stavebnin STAMONT – zajišťuje chod stavebnin ve spolupráci s vedoucím a další činnosti související s prodejem zboží a materiálu na prodejně.
Hlavní činnost: zajištění chodu prodejny včetně přímého styku se zákazníkem; vystavení a kontrola příslušných dokladů (prodejka, dodací list, faktura napřímo, převodka výdej, výdejka); objednává zboží a udržuje stav skladových zásob vedoucím střediska určeného sortimentu (druhu zboží); příjem a nacenění zboží, kontroluje spotřební dobu u zboží, zadává položky do firemního systému, vystavuje potřebné doklady – dodací listy k fakturaci; spolu s prodejcem odpovídá za úplnost a dostatečné množství sortimentu vystaveného na prodejně, zejména položek zboží označených „P“ a jejich řádné označení aktuálními cenami; objednávání zboží na prodejnu/do skladu, doplňování zboží do regálů, katalogů do stojanů; prodej vybraného zboží zákazníkům podle jejich potřeb a požadavků; poskytnutí odborného poradenství zákazníkům; nabízení doplňkových služeb – odvoz zboží na stavbu; kontroluje nastavení zákaznických limitů, spolupracuje s vedoucím střediska na saldu pohledávek; vyřízení reklamací špatně dodaného nebo nekvalitního zboží; administrativní činnosti spojené s chodem prodejny; předává podklady pro zadání nových karet zboží; příprava rozvozů zboží k zákazníkovi, kontrola a včasnost objednávek zboží na zakázky (spolupracuje s ved. střediska); sklad a výdej reklamních předmětů a pracovních oděvů; spolupracuje při inventarizaci majetku a zásob; řídí a kontroluje skladníky při každodenních činnostech; spolupracuje s celým kolektivem společnosti.
Požadavky na kvalifikaci: SŠ vzdělání – nejlépe stavebního zaměření; praxe na pozici prodejce v obchodě 1–2 roky; dobrá znalost oboru, cit pro pořádek, organizovanost a přesnost; schopnost pracovat v týmu; velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti; znalost plánování a dobrá organizace práce.
Kontakt zasláním životopisu na e-mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?