- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
OBCHODNÍ ZÁSTUPCE/-KYNĚ STAVEBNIN – odpovídá za zvýšení objemu prodeje společnosti stávajícím a novým zákazníkům ve svěřené oblasti (plnění individuálního plánu, zisku, obchodní přirážky).
Místo výkonu práce: Náchodsko, Rychnovsko.
Hrubá měsíční mzda od 22.000,– Kč + pohyblivá složka 0–35% do 28.000,– Kč + pohyblivá složka 0–35%.
Hlavní činnost: péče, udržování a rozvoj obchodních vztahů se stávajícími odběrateli a aktivní vyhledávání nových odběratelů; vypracování plánů obchodních cest v návaznosti na „Obchodní případy“ a jejich vyhodnocení; vedení a aktualizace databází o zákaznících; zpracování jednotlivých obchodních případů, poskytování komplexního obchodního servisu; neustálé prohlubování znalostí o trhu stavebním materiálem a jednotlivých komodit; poskytování poradenské služby odběratelům k prodávanému sortimentu; spolupráce s vedoucím střediska při nastavení cen konkrétních zákazníků; pravidelný monitoring údajů o prodejích a nomitoring konkurence, zpracování a pravidelné vyhodnocení cenových nabídek; spolupráce na marketingu společnosti – umístění mobilních reklam na stavbách; zastupování prodejní činnosti střediska mimo jeho prodejní prostory; péče o pravidelný servis svěřeného majetku (os. automobil); spolupráce s vedoucím stavebnin, vedoucím nákupu, zástupcem vedoucího a prodejnou.
Požadavky na kvalifikaci: SŠ vzdělání – stavební obor; zkušenosti na pozici obchodníka 2 roky; vynikající prodejní dovednosti; vynikající prezentační dovednosti; velmi dobré komunikační dovednosti; velmi dobrá znalost MS Office; výrazná orientace na výsledek.
Kontakt zasláním životopisu na e-mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?