- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Charakteristika činnosti:
zpracování daňových přiznání v systému ADIS, odpovědnost za věcnou správnost údajů zadávaných do systému ADIS a vydávaných písemností
vyměřování daní, včetně dodatečného vyměřování daní a příslušenství daní
kontrola včasnosti a úplnosti zaplacení daňových povinností
příprava rozhodnutí ve věci posečkání
zpracování podkladů k řádným a mimořádným opravným prostředkům
vedení daňových spisů
Přihlášky do výběrového řízení formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte do 27. 1. 2019 na e-mail: e-mail přes
do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 210650 (PP)
nebo na adresu:
VŘ 210650 (PP) – k rukám Jaroslavy Vrtílkové
Finanční úřad pro Středočeský kraj
Územní pracoviště v Kladně
Osvoboz. pol. vězňů 3181
272 80 Kladno
kontaktní osoba: Jaroslava Vrtílková
telefon: zobrazit tel. číslo

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.