- 54 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Charakteristika činnosti: provádí potřebné procesní úkony podle daňového řádu, správního řádu a jiných souvisejících právních předpisů, včetně soustavné kontrolní činnosti. Komplexně vykonává specializované a analytické činnosti správy daní.
Nabízíme: platová třída 9, popř. další nárokové příplatky.
Předpokládaný den nástupu: 1.4.2023, popř. dle dohody.
Pracovní poměr v režimu zákoníku práce obsazení služebního místa na dobu určitou, zástup za rodičovskou dovolenou, možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace, pružnou pracovní dobu, 25 dní dovolené, výhody plynoucí z kolektivní smlouvy (5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice, příspěvek na stravování, příspěvek z FKSP a další zaměstnanecké benefity).
Přihlášky do výběrového řízení formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte do 1.4.2023 na e-mail (do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 211356) nebo na adresu: Finanční Úřad pro Středočeský kraj, Územní pracoviště v Rakovníku, Masná 265, 269 01 Rakovník

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.