- Plný úvazek

VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz/úřední deska/personální záležitosti
Referent – referentka pro kulturu a občanské záležitosti.
Pracovní poměr na dobu určitou (zástup na cca 1 rok).
Platová třída 9.
Předpokládaný termín nástupu: nástup možný ihned, příp. dle dohody
Místo výkonu práce: Městský úřad Žamberk
Popis činnosti:
• pořádat a účastnit se kulturních a společenských, příp. pietních, akcí města (zejména: výročí
paraskupiny BARIUM, Talent, Majáles, Cena města Žamberka, Rozsvícení vánočního stromu
a vánoční jarmark, Dny evropského dědictví, oslavy státních svátků apod.)
• vést kalendář kulturních a společenských akcí města a okolí
• vést sekce z oblasti kultury na webových stránkách města
• spolupracovat s Turistickým informačním centrem a redakcí ŽL
• zajišťovat propagační předměty, vč. jejich evidence; rozvoz plakátů
• vést pamětní knihu města a pamětní knihu SPOZ
• spolupracovat se školami, školskými zařízeními a příspěvkovými organizacemi města
• organizačně zajišťovat činnost Sboru pro občanské záležitosti (SPOZ)
Platové podmínky:
řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; platová třída 9 – platový tarif od 29.120 Kč (zaručený plat) do 33.220 Kč dle započitatelné praxe; po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku.
Své přihlášky v písemné podobě doručte nejpozději do 21.07.2025 včetně na adresu:
Městský úřad Žamberk, vedoucí kanceláře tajemníka, Masarykovo nám. 166, 564 01 Žamberk.
Telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail: .
Obálku označte: „NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ KTAJ-KU“
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?