- 30 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz/úřední deska/personální záležitosti
Referent – referentka pro kulturu a občanské záležitosti.
Pracovní poměr na dobu určitou (zástup na cca 1 rok).
Platová třída 9.
Předpokládaný termín nástupu: nástup možný ihned, příp. dle dohody
Místo výkonu práce: Městský úřad Žamberk
Popis činnosti:
• pořádat a účastnit se kulturních a společenských, příp. pietních, akcí města (zejména: výročí
paraskupiny BARIUM, Talent, Majáles, Cena města Žamberka, Rozsvícení vánočního stromu
a vánoční jarmark, Dny evropského dědictví, oslavy státních svátků apod.)
• vést kalendář kulturních a společenských akcí města a okolí
• vést sekce z oblasti kultury na webových stránkách města
• spolupracovat s Turistickým informačním centrem a redakcí ŽL
• zajišťovat propagační předměty, vč. jejich evidence; rozvoz plakátů
• vést pamětní knihu města a pamětní knihu SPOZ
• spolupracovat se školami, školskými zařízeními a příspěvkovými organizacemi města
• organizačně zajišťovat činnost Sboru pro občanské záležitosti (SPOZ)
Platové podmínky:
řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; platová třída 9 – platový tarif od 29.120 Kč (zaručený plat) do 33.220 Kč dle započitatelné praxe; po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku.
Své přihlášky v písemné podobě doručte nejpozději do 21.07.2025 včetně na adresu:
Městský úřad Žamberk, vedoucí kanceláře tajemníka, Masarykovo nám. 166, 564 01 Žamberk.
Telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail: .
Obálku označte: „NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ KTAJ-KU“

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.