- 53 700 – 78 000 Kč
- Plný úvazek
z:9.7.2025
Min. Střední škola – strojní, Vysoká škola – výhodou
Strojírenské zaměření, technické myšlení a znalost 3D konstrukčních programů.
Komunikativnost, spolehlivost, odolnost vůči stresu
Praxe v oboru!
Znalost AJ výhodou
Měsíční prémie, příspěvek na závodní stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na dopravu.
SUM ODRY, s.r.o.
Slunečná 970/8
742 35 Odry
IČO: 25830988
Datová schránka: 7ay5cfk
Další informace:
GPS: 49.660633203964,17.827400308321,
S-JTSK: -504999.91 -1118039.54,
RUIAN: 8473986
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.