- 27 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Město Břeclav
náměstí T.G.Masaryka 42/3, 690 02 Břeclav
Zpracování správních případů přestupkové agendy i s více účastníky, s rozsáhlou podkladovou dokumentací, zasahující do více právních a věcných oblastí náročných na dobu řízení a dodržování lhůt
Vydávání usnesení a rozhodnutí ve správním řízení
Vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
Výhodou je praxe ve veřejné správě a související zkoušky zvláštní odborné způsobilosti úředníků ÚSC, dle vyhlášky č. 413/2024 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti, zkoušce vstupního vzdělávání a náležitostech osvědčení o vzdělávání úředníků ÚSC
Orientace v související legislativě, znalost správního řádu, znalost platné legislativy v agendě přestupků
Odpovědnost za dodržování legislativy a zákonných lhůt v rámci řádného vedení agendy
Velmi dobrá znalost práce s PC, pokročilá znalost MS Office
Řidičské oprávnění skupiny „B“ (aktivní řidič)
Samostatnost, rozhodnost, důslednost, organizační schopnosti
Profesionální vystupování, výborný písemný projev, ochota k dalšímu vzdělávání
Platové ohodnocení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, zařazení do 10. platové třídy. Platové rozpětí třídy 10 je 24.790,- Kč až 35.770,- Kč dle zápočtu dosažené odborné praxe uchazeče.
Mentora po dobu adaptačního procesu
Moderní a příjemné pracovní prostředí Pružnou pracovní dobu
Možnosti dalšího vzdělávání a seberozvoje
25 dnů dovolené a 5 dnů placeného volna při zdravotní indispozici
Pracovní poměr na dobu neurčitou
Finanční příspěvky na penzijní připojištění, sportovní a kulturní aktivity
Finanční příspěvky za významné životní události (pracovní, životní výročí, narození dítěte atd.) Zvýhodněný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky
Závodní stravování a další
Předpokládaný nástup: říjen 2025 nebo dle dohody s uchazečem
Místo výkonu práce: Břeclav

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.