- Plný úvazek
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz/úřední deska/personální záležitosti
Referent/referentka stavebního úřadu, pracovní poměr na dobu určitou, platová třída 11
Požadujeme:
- • minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou
- • dále: řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič, dobré komunikační schopnosti, výbornou znalost
- a samostatnou práci na PC, odolnost proti stresu, samostatnost, odpovědnost, schopnost
- týmové spolupráce, časovou flexibilitu;
- • výhodou: praxe na stavebním úřadu, znalost stavebního zákona, správního řádu a zákona
- o obcích, zkouška odborné způsobilosti stavebního řádu.
Popis činnosti:
výkon stavebního úřadu v působnosti obce s rozšířenou působností, zabezpečení výkonu státní
správy v přenesené (pověřené) působnosti městského úřadu, vykonávání správních činností ve
věcech povolování staveb nebo zařízení, jejich změn, povolování změn využití území, dělení nebo scelování pozemků, vydávání rozhodnutí nebo opatření obecné povahy o stanovení ochranného pásma, vedení kolaudačního řízení a povolování změn v užívání stavby, povolování a nařizování odstranění staveb a poskytování předběžných informací v rámci své působnosti.
Nabízíme:
- pružnou pracovní dobu, možnost trvalého a průběžného vzdělávání a osobního růstu, 5 týdnů
- dovolené, 4 dny indispozičního volna, 2 dny studijního volna, stravenkový paušál, příspěvek na
- penzijní připojištění, benefit kartu, pojištění odpovědnosti, další benefity a zajímavé akce pro
- zaměstnance.
Uchazeč předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče,
místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení
k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče, kontaktní spojení.
Informace o rozsahu zpracování osobních údajů uchazeče jsou uvedeny ve formuláři „Přihláška do
výběrového řízení“, která je přílohou tohoto oznámení, nebo na www.zamberk.cz, úřední deska,
personální záležitosti.
K přihlášce je nutno přiložit:
• motivační dopis,
• strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných
znalostech a dovednostech,
• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, lze ho nahradit čestným prohlášením
o bezúhonnosti, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost
vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se
bezúhonnost čestným prohlášením),
• ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, kterou lze při podání přihlášky
připojit v prosté kopii.
Předpokládaný termín nástupu: ihned, příp. dle dohody
Místo výkonu práce: Městský úřad Žamberk
Své přihlášky v písemné podobě doručte nejpozději do 10.12.2025 včetně na adresu:
Městský úřad Žamberk, vedoucí kanceláře tajemníka, Masarykovo nám. 166, 564 01 Žamberk.
Telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail: Odpovědět na inzerát.
Obálku označte: „NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ SUUP“
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu
zrušit, nebo neuzavřít pracovní smlouvu s žádným ze zájemců, kteří doručili přihlášku.



