- 50 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Co Vás čeká:
" servis pro zákazníky – vyřizování telefonických a mailových dotazů našich zákazníků, komunikace se stálými odběrateli
" příjem a předávání objednávek do výroby, vyřizování nedoručených objednávek
" podpora prodeje – evidence zákazníků v CRM, rozesílka newsletterů, práce na sociálních sítích
" inventury, evidence a archivace zadaných dokumentů a majetku
" rešerše cen, komunikace a objednávky u dodavatelů pro chod kanceláře
" občasná podpora přímého prodeje, dle aktuálních potřeb
Jaké znalosti, dovednosti a schopnosti byste měli mít:
" minimálně SŠ vzdělání
" zkušenost s prací na zákaznické lince výhodou
" pečlivost, odpovědnost, samostatnost
" zkušenost s prací v online systémech a sociálních sítích
" výborná znalost programů Word a Excel
" výborné komunikační dovednosti ústní i psanou formou
První kontakt se zaměstnavatelem: e-mailem na e-mail přes .

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.