- 80 000 – 110 000 Kč
- Plný úvazek

Druh práce: zajišťování správních činností na úseku dopravy a silničního hospodářství
Pracovní náplň: výkon agendy silničního správního úřadu podle zvláštního předpisu,
výkon agendy dopravního úřadu podle zvláštního předpisu,
výkon agendy správního orgánu pro stanovení místní a přechodné úpravy provozu podle zvláštního předpisu,
výkon agendy drážního správního úřadu podle zvláštního předpisu,
výkon agendy v oblasti bezpečnosti provozu na pozemních komunikacích,
výkon samosprávné činnosti na úseku dopravy a silničního hospodářství,
výkon terénní činnosti při dozorování staveb a správě a údržbě komunikací,
výkon metodické a odborné pomoci vlastníkům a správcům pozemních komunikací při jejich správě a údržbě.
Místo výkonu práce: správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností
Doba výkonu práce: doba neurčitá
Předpokládaný nástup: 01.10.2025 nebo dle dohody
Platové podmínky: platová třída 10 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky)
Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu (příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky), pružná pracovní doba, 4 dny indispozičního volna/rok.
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, je bezúhonná, ovládá český jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?