- 21 225 Kč
- Zkrácený úvazek

*KO: Bc. Zdeněk Adamec, tel.: zobrazit tel. číslo
Písemnou přihlášku s přesně uvedeným názvem výběrového řízení a požadovanými doklady doručte osobně nebo poštou na podatelnu na adresu: Městský úřad Vítkov, odbor vnitřní správy, náměstí Jana Zajíce 7, 749 01 Vítkov v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – REFERENT ODBORU DOPRAVY – DOPRAVNÍ PŘESTUPKY NA DOBU NEURČITOU – neotvírat, s uvedením adresy podavatele.
Uzávěrka přihlášek: do 11.7.2022, přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Druh a charakteristika práce: referent odboru dopravy – dopravní přestupky. Provádění úkonů v řízení o přestupcích, projednávání přestupků a rozhodování o nich, včetně rozhodování o přestupcích příkazem na místě. Provádění analýzy spisu včetně rozhodnutí o odložení nebo zahájení správního řízení. Vyřizování stížností a dotazů.
Zařazení: úředník – požadavek na prokázání zvláštní odborné způsobilosti podle vyhlášky č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru. Případně (dle ukončeného nejvyššího vzdělání) vykonání zkoušky u Ministerstva vnitra k prokázání odborné způsobilosti, podle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, v platném znění.
Místo výkonu práce: Město Vítkov
Předpokládaný nástup: po ukončení výběrového řízení.
Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo na vysoké škole v České republice nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání v jiné oblasti – v takových případech musí úředník prokázat odbornou způsobilost zkouškou provedenou u Ministerstva vnitra.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
Zaslané materiály budou uchazečům vráceny spolu s písemným vyrozuměním o výsledku výběrového řízení.
Další informace k nabízenému pracovnímu místu naleznete na: https://www.vitkov.info/mestsky-urad/mestsky-urad/volna-pracovni-mista/vyberove-rizeni-referent-odboru-dopravy-dopravni-prestupky-3772cs.html
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?